گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که محل تجمع ماشین‌آلات و نیروهای نظامی اشغالگران در خان‌یونس را هدف حمله خمپاره ای قرار داده است. گردان‌های القسام همچنین با شلیک یک موشک، شهر بندری اشدود در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دادند.
کد خبر: ۱۴۴۰۸۰۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رسانه‌های فلسطینی، گردان‌های شهید عزالدین القسام همچنین اعلام کرد در واکنش به جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه، بندر اشدود در سرزمین‌های اشغالی سال ۱۹۴۸ را با استفاده از موشک پیشرفته «ام – ۷۵» هدف قرار داده است.

شبکه الجزیره نیز به نقل از یک منبع در گردان‌های القسام اعلام کرد: موشک مذکور از مناطقی شلیک شده است که نیروهای اشغالگر در آن حضور دارند.

در مقابل، رسانه‌های صهیونیست اذعان کردند یک موشک به منطقه هشفیلا در شرق شهر بندری اشدود در سرزمین‌های اشغالی اصابت کرده است.

گردان‌های شهید «عزالدین القسام» ساعاتی پیش نیز اعلام کرد که صبح یکشنبه با راکت «الیاسین۱۰۵» یک تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی را در غزه هدف قرار داده است.

القسام همچنین از درگیری با نظامیان ویژه رژیم صهیونیستی در خان‌یونس واقع در جنوب غزه خبر داد.

منابع خبری همچنین از درگیری صهیونیست ها با نیروهای مقاومت در اردوگاه البریج در غزه خبر می‌دهند.

روز گذشته نیز گردان‌های شهید «عزالدین القسام» از انهدام چهار تانک و یک نفربر رژیم صهیونیستی و شلیک یک موشک زمین به هوا به سمت بالگرد این رژیم خبر داده بودند.

جنگ غزه در حالی وارد یکصدمین روز خود شده که به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران، رژیم اسراییل در این جنگ نابرابر باوجود حمایت‌های همه جانبه آمریکا و هم‌پیمانانش، جز کشتار مردم بی‌دفاع و غیرنظامیان که بخش عمده ای از آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند، به هیچ یک از اهداف خود دست نیافته است.

تنها دستاورد رژیم صهیونیستی در این مدت، نسل کشی و شهادت بیش از ۲۳ هزار و مجروح کردن بیش از ۶۰ هزار نفر دیگر است؛ موضوعی که با واکنش‌های جهانی رو به رو شده و بیش از یکصد کشور جهان به موج اعتراض‌ها پیوسته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها