مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: با اجرای طرح های آبرسانی با "مشارکت خیّرین آبرسان" جمعیتی افزون بر ۵۴۲۱ نفر در استان ایلام از خدمات تامین آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد
کد خبر: ۱۴۳۹۶۷۱

به گزارش جام جم آنلاین ؛ پرویز ناصری گفت: آبرسانی به ۴۰ روستای استان شامل احداث، توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه‌های توزیع، با تامین لوله پلی اتیلن با اقطار ۶۳ تا ۱۶۰ میلی متر پلی اتیلن توسط خیر آبرسان کشور در حال اجرا است.

وی افزود: خرید لوله‌های پلی اتیلن با اقطار ۶۳ تا ۱۶۰ میلی متری به متراژ ۶۲.۹ کیلومتر به ارزش ۴۰میلیارد ریال از طریق خیر بنیاد نیکوکاری ابراهیمی (پدر آبرسان ایران) خریداری و اهداء گردیده است که عملیات اجرایی آن‌ها به صورت امانی و پیمانی در تمام روستا‌های مصوب شده در حال انجام و بعضا در تعدادی از روستا‌ها خاتمه یافته و مردم از آب آشامیدنی برخوردار شده اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ادامه داد: همچنین توسط این بنیاد نیکوکاری، خدماتی جهت آبرسانی به روستا‌های شهرستان‌های مهران، دهلران، ملکشاهی، دره شهر، چوار، هلیلان، سیوان، ایوان و ایلام انجام شده است که امیدواریم تا پایان سال جاری از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شوند.

ناصری تاکید کرد: این پروژه‌ها در جهت حل مشکل تنش آبی و تامین تجهیزات مورد نیاز برای اجرای طرح‌های آبرسانی اجرایی می‌شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با اجرای طرح‌های آبرسانی با "مشارکت خیّرین آبرسان" جمعیتی افزون بر ۵۴۲۱ نفر در استان ایلام از خدمات تامین آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها