برای بیش از 2هزار نفر از کارکنان بهداشت خوزستان برگزار شد؛

دوره‌های آموزشی فرزند آوری و جوانی جمعیت

معاون اجرایی مرکز بهداشت خوزستان گفت: تعداد ۲۳ جلسه آموزشی در شهرستان‌های تابعه دانشگاه در حوزه‌های جامعه شناسی، روانشناسی و جمعیت برای بیش از 2هزار نفر از کارکنان بهداشت برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۳۸۵۸۸

جام جم آنلاین - خوزستان، مهرداد شریفی در حاشیه جلسه‌ای که به منظور هماهنگی بیشتر بین معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپوراهواز و سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان برگزار شد، گفت: بر اساس تفاهم‌نامه آموزشی منعقد شده بین اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان و مرکز بهداشت استان، بیش از ۳۰ نفر از کارشناسان برجسته کشوری، آموزش کارکنان بهداشت را در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز برعهده داشتند.

وی افزود: در بازه زمانی پنجم تا ۲۱ آذرماه سال جاری، تعداد ۲۳ جلسه آموزشی در شهرستان‌های تابعه دانشگاه در حوزه‌های جامعه شناسی، روانشناسی و جمعیت برای بیش از 2هزار نفر از کارکنان بهداشت برگزار شد.

معاون اجرایی مرکز بهداشت خوزستان در پایان ضمن ابراز امیدواری برای تداوم این دوره‌های آموزشی اظهار داشت: پس از ارزیابی اثربخشی جلسات آموزشی برگزار شده، در صورت موثر بودن این آموزش‌ها، پیشبینی می‌شود همکاری‌ها در این زمینه طی سال آینده نیز ادامه یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها