مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی:

صرفه جویی در مصرف گاز را جدی بگیرید

رعایت کامل بخشنامه دولت در صرفه جویی گاز طبیعی برای دولتی ها یک الزام قانونی است.
کد خبر: ۱۴۳۲۹۶۷

 به گزارش جام جم آنلاین ،رحمان محمودی  گفت: با هدف مدیریت انرژی و صرفه‌جویی، طرح پایش مصرف گاز در ادارات استان آغاز شده است.

 مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: براساس بخشنامه صرفه جویی مصرف گاز طبیعی از سوی معان اول رئیس جمهور و ابلاغ به کلیه ادارات و نهاد‌های دولتی در جهت رعایت حداکثر صرفه جویی، شرکت گاز خراسان جنوبی اقدام به پایش مصرف گاز در ادارات و ارگان‌های دولتی نموده است.

وی افزود: مطابق بخشنامه صرفه جویی، ادارات و ارگان‌های دولتی می‌بایست از وسایل گازسوز با برچسب انرژی بالا استفاده کرده و ضمن رعایت دمای رفاه (۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد) در ساعات غیر اداری و روز‌های تعطیل، سامانه‌های گرمایشی را خاموش کنند.

محمودی در ادامه گفت: در راستای انجام این مأموریت، بازرسان شرکت گاز استان با مراجعه منظم و روزانه به ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی نسبت به پایش و کنترل دما در ادارات (۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد) اقدام و در صورت عدم رعایت، پس از اخطار کتبی و بازرسی مجدد نسبت به قطع گاز اداراتی که از مفاد بخشنامه پیروی نمی‌کنند، اقدام می‌ کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اعلام اینکه در ایام سرد تامین گاز پایدار برای بخش خانگی در اولویت است از مدیران ادارات دولتی درخواست کرد تا با رعایت صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی یاری رسان شرکت گاز در این امر باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها