احمدی‌نیا گفت: بیداری جهان اسلام و خروش محور مقاومت نشأت گرفته از فرهنگ جها‌د، ایثار و شهادت است، و اکنون این محور با فرماندهی سرداران جهان اسلام و رزمندگان مسلمان جهان به گونه‌ای شکل گرفته که در مقابل قدرت‌های دنیا ایستادگی می‌کند.
کد خبر: ۱۴۲۹۲۲۵
بیداری جهان اسلام و خروش محور مقاومت نشأت گرفته از فرهنگ جها‌د، ایثار و شهادت است  

جام جم آنلاین اصفهان؛ به مناسبت ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی، روز ملی مبارزه با استکبار ستیزی و روز دانش آموز مراسم انجمن همبستگی خانواده شهدا و ایثارگران استان اصفهان با حضور مدیر کل، معاونین و جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سالن همایش‌های شهدای غزه برگزار شد.

احمدی نیا گفت: امروز خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با تمام قدرت قیام کرده و به خروش آمدند تا هیمنه پوشالی و دروغین این رژیم سفاک کودک‌کش را بیش از پیش آشکار سازند.

وی مسیر و سیره شهدا را امانت و خانواده معظم شهدا و ایثارگران را حافظان این امانت معرفی کرد، و خاطرنشان کرد: برای صیانت از امانت شهدا لازم است خواسته شهدا را مدنظر قرار دهیم و در جامعه برای نسل جوان تبیین کنیم.

مدیرکل بنیاد با اشاره به اینکه وصیت‌نامه شهدا مملو از درس‌ها و نکات اخلاقی است که می‌تواند به عنوان بهترین الگو برای نسل جوان قرار گیرد، اظهار کرد: از جمله محورهای مشترک در وصیتنامه شهدا توصیه به بصیرت و معرفت است.

مسعود احمدی‌نیا با بیان اینکه خانواده شاهد و ایثارگر باید در عرصه جهاد تبیین بدرخشند، بر لزوم فعالیت خانواده شاهد و ایثارگر در عرصه جهاد تبیین برای آگاهی نسل جوان و پاسداری از خون شهدای والامقام تأکید کرد.

این مقام مسئول ضمن تشریح جنگ‌های ترکیبی به خصوص جنگ نرم و مجازی که دشمن برای جوانان ما تدارک دیده، بیان کرد: شمشیر امروز ما در این جبهه هوشمند باید زبان، فرهنگ و بصیرت باشد.

وی گفت: بیداری جهان اسلام و خروش محور مقاومت نشأت گرفته از فرهنگ جها‌د، ایثار و شهادت است، و اکنون این محور با فرماندهی سرداران جهان اسلام و رزمندگان مسلمان جهان به گونه‌ای شکل گرفته که در مقابل قدرت‌های دنیا ایستادگی می‌کند.

ایشان ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد 25 آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان و اعزام نیرو و پشتیبانی مردم ولایت مدار و آگاه به زمان اصفهان در همان روز، اظهار داشت: توجه حضرت آقا به اصفهان برای فداکاری و ایثار مردم اصفهان است و تقدیم 24هزار شهید این استان حجتی است بر وفاداری به مکتب اهل بیت(س)، سیره و منش حضرت امام خمینی(قدس سره) و منویات ولی امر مسلمین جهان است.

در پایان این مراسم مدیرکل بنیاد با همراهی جمعی از مسئولین به سوالات و درخواست‌های شرکت کنندگان در این جلسه پاسخ داد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها