استاندار آذربایجان‌غربی گفت: شهرستان‌هایی که دارای محرومیت بیشتر هستند، در اولویت طرح‌های آب رسانی آب و فاضلاب روستایی استان و تخصیص اعتبار قرار دارند که باید در این خصوص، سقف اعتبارات رعایت شود.
کد خبر: ۱۴۲۷۹۷۴

 به گزارش جام جم آنلاین، محمدصادق معتمدیان روز شنبه در جلسه محرومیت‌زدایی آذربایجان‌غربی افزود: باید مطالعات دقیق طرح‌های آبرسانی از مبدا تا روستاهای مقصد انجام‌ شده و از اتلاف زمان و هزینه‌ها پیشگیری شود.

وی با اشاره به اینکه کار و روحیه جهادی قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا (ع) در اجرای طرح های عمرانی و محرومیت زدایی آذربایجان‌غربی ستودنی است، اظهار کرد: بسیج سازندگی در مناطق محروم استان نمود عینی دارد و باید قدردان تلاش های صورت گرفته در این خصوص باشیم.

آبرسانی به روستاهای آذربایجان‌غربی با اولویت محرومیت صورت می‌گیرد

 

استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: در حوزه آب و فاضلاب و فعالیت‌های عمرانی باید تلاش‌ها بیشتر و شبانه روزی شود تا روستاییان به ویژه در مناطق محروم با سرعت بیشتری از عواید این خدمات به نحو بهینه بهره مند شوند.

استاندار: آبرسانی به روستاهای آذربایجان‌غربی با اولویت محرومیت صورت می‌گیرد

معتمدیان ادامه داد: با توجه به حمایت دولت از اقدامات صورت گرفته در حوزه محرومیت‌زدایی، لازم است هر سدی در مسیر اجرای طرح آبرسانی وجود دارد، مانع زدایی شده که پیگیری‌های مستمر نهادهای مسوول در این راستا ضروری است.

وی با بیان اینکه برخورداری از آب شرب بهداشتی از حقوق عامه مردم و مطالبات آنان است و توجه به آن الزامی است، گفت: تلاش می شود با تامین سریع منابع اعتباری تا دهه فجر بخش وسیعی از طرح ها آماده بهره برداری شود.

در این جلسه با حضور استاندار آذربایجان غربی، مسوولان قرارگاه عملیاتی لشکر ۳ حمزه سیدالشهدا (ع)، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت آب و فاضلاب و سایر دستگاه‌های مربوطه در آذربایجان غربی ضمن ارائه گزارشی از روند طرح‌های محرومیت‌زدایی، میزان پیشرفت فیزیکی طرح ها و اعتبارات مورد نیاز بررسی شد.

 
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها