برنامه تلفن همراه جیمیل اکنون به کاربران امکان داده تا ایمیل ها را مستقیماً درون برنامه ترجمه کنند و درک و ارتباط به زبان‌های مختلف با افراد را آسان‌تر می‌کند.
برنامه تلفن همراه جیمیل اکنون به کاربران امکان داده تا ایمیل ها را مستقیماً درون برنامه ترجمه کنند و درک و ارتباط به زبان‌های مختلف با افراد را آسان‌تر می‌کند.
کد خبر: ۱۴۲۳۵۲۷

به گزارش جام جم آنلاین، در دنیای به هم پیوسته امروزی، تفاوت های زبانی می تواند یک مانع ارتباطی باشد. اپلیکیشن موبایل جیمیل با ترجمه مستقیم ایمیل‌ها کار را آسان کرده است. این ویژگی که زمانی منحصر به نسخه وب جیمیل بود، اکنون امکان دسترسی را به دستگاه تلفن همراه گسترش داده است.

در ادامه راهنمای گام به گامی برای نشان دادن نحوه استفاده از ویژگی ترجمه در دستگاه‌های اندروید و آی او اس معرفی خواهیم کرد.

برنامه جیمیل را در تلفن همراه خود باز کنید (باید به حساب جیمیل خود وارد شده باشید.)

ایمیل مورد نظر خود برای ترجمه را باز کنید.

در گوشه سمت راست بالای ایمیل، سه نقطه را خواهید دید. روی این نقاط ضربه بزنید تا به منوی کشویی با گزینه های مختلف دسترسی پیدا کنید.

از منوی کشویی گزینه «Translate» را انتخاب کنید. این ویژگی ترجمه را فعال می کند.

یک منوی جدید ظاهر می شود که به شما امکان می دهد زبان مدنظر خود را انتخاب کنید. می توانید در لیست زبان های موجود پیمایش و زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

هنگامی که زبان مقصد را انتخاب کردید، برنامه جیمیل به طور خودکار ایمیل را برای شما ترجمه می کند. نسخه ترجمه شده نمایش داده می شود و درک مطلب را برای شما آسان تر می کند.

نکات:

اگر به طور تصادفی بنر ترجمه را رد کردید، نگران نباشید. هنگامی که برنامه تشخیص دهد که محتوای ایمیل به زبانی متفاوت از زبان تنظیم شده شما است، دوباره ظاهر می شود.

اگر می‌خواهید بنر ترجمه را برای زبان خاصی خاموش کنید، به سادگی اعلان « Don't translate [language] again» را که هنگام رد کردن بنر ظاهر می‌شود، بپذیرید.

در صورتی که سیستم نتواند زبان دیگری را شناسایی کند یا اگر ترجیح می دهید به صورت دستی ترجمه کنید، گزینه manual translation را در منوی سه نقطه پیدا کنید.

مواردی که باید در نظر داشت:

ویژگی ترجمه در مرحله بتای خود است، بنابراین ممکن است گاهی اوقات اشتباهات یا خطاهایی در محتوای ترجمه شده رخ دهد.

توجه داشته باشید که برای اسناد فنی یا حقوقی که نیاز به درک دقیق زبانی دارند، ممکن است کاملا دقیق نباشند.

می توانید هر بار یک ایمیل را ترجمه کنید. اگر چندین ایمیل به زبان خارجی دارید، باید آنها را به صورت جداگانه ترجمه کنید.

این ویژگی به تدریج عرضه می شود، بنابراین اگر آن را در برنامه جیمیل خود نمی بینید، آن را به روز کنید یا چند هفته صبر کنید تا در دسترس قرار گیرد.

اکنون، می‌توانید از قابلیت ترجمه جیمیل برای خواندن و درک آسان ایمیل‌ها به زبان‌های مختلف نهایت استفاده را ببرید و قابلیت‌های ارتباطی خود را افزایش دهید.

newsQrCode
برچسب ها: جیمیل ترجمه ایمیل
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها