فرماندار شهرستان بهار از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۲ پروژه در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۰۳۱۲

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مجتبی فیض‌اللهی در شورای اداری شهرستان بهار اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۷۵ پروژه با ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی ۱۳۷ نفر در شهرستان بهار افتتاح و عملیات اجرایی ۲۷ پروژه با اعتباری افزون بر  ۸۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلفی چون  راهداری، کشاورزی، صنعت، مسکن، برق، کمیته امداد، ارتباطات، دهیاری‌ها و روستائیان و عشایر در هفته دولت قابل افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد بود، خاطرنشان کرد: علاوه بر پروژه‌های عمرانی، برنامه‌های مختلفی نیز همزمان با هفته دولت پیش‌بینی شده که دیدار با امام جمعه، گلباران مزار شهدا، حضور در نمازجمعه و برپایی میز خدمت را می‌توان از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

فیض‌اللهی یادآور شد: هفته دولت زمان مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام و دولت بوده و مدیران با حضور در بین مردم می‌توانند به بیان اقدامات و دستاوردهای دولت در هفته دولت بپردازند.

وی در ادامه با تأکید بر اجرای درست وظایف توسط دستگاه‌های اجرایی گفت: به منظور خدمت به مردم پاسخگویی به مکاتبات اداری به صورت دقیق و به موقع ضرورت دارد؛ چرا که تعلل در کار آسیب‌زا خواهد بود.

فرماندار شهرستان بهار همچنین با تأکید بر حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسات مهم مطرح کرد: با توجه به اینکه در برخی از جلسات تصمیمات مهمی اتخاذ می‌شود، باید مدیران شخصا و با اختیار کامل در جلسات حضور یابند.

️وی با اشاره به اینکه در سال جاری با اقدامات جهادی دستگاه‌های اجرایی بسیاری از پروژه‌ها شتاب گرفتند و شاهد پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در پروژه‌های شهرستان هستیم، یادآور شد: حضور مدیران در بین مردم و بازدید از پروژه‌های عمرانی، باعث احصاء مشکلات و تصمیم‌گیری درست و امیدبخشی به مردم می‌شود که توجه به این امر مهم توسط مدیران دستگاه‌ها ضرورت دارد.

فیض‌اللهی در ادامه به آغاز فرآیند انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: روند برگزاری انتخابات با ثبت نام اولیه کاندیداها آغاز شد و ۱۶۴ نفر در حوزه بهار و کبودرآهنگ ثبت نام کردند و این روند با قوت و قدرت و به صورت قانونی و اصولی ادامه دارد و وظیفه همگان ترغیب و تشویق مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی است.

وی در پایان بیان کرد: پیگیری موضوع نهضت ملی مسکن، زدودن بوی تعفن در شهر بهار، حریم شهری و خروج از بحران آب در اولویت اقدامات این شهرستان بوده که هم اکنون در حال پیگیری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها