۹‌بازی معروف و هیجان‌انگیز با استفاده از هوش‌مصنوعی
تجربه هیجان‌انگیز با ‌بازی‌های معروف هوش‌مصنوعی

۹‌بازی معروف و هیجان‌انگیز با استفاده از هوش‌مصنوعی

برخی از نرم افزارهای سرگرمی اپل در ادامه معرغفی شده است.
برخی از نرم افزارهای سرگرمی اپل در ادامه معرغفی شده است.
کد خبر: ۱۴۱۵۵۵۲

باغ نگار - بازی پازل سرگرم‌کننده
امتیاز:‌ ۴.۲
نگار و پدرش بعد از مدت‌ها به ایران برگشتن و حالا خونه قدیمی اونها باید بازسازی بشه. ارسطو که با اولین نگاه، عاشق نگار شده، میخواد خونه رو تعمیر کنه تا دل عشقش رو به‌دست بیاره. برای کمک به ارسطو، بازی فکری باغ نگار رو همین حالا نصب کن و مهارتت در حل کردن پازل‌های جورچینی رو اثبات کن. تنها کاری که برای تعمیر خونه قدیمی باید بکنی، دنبال کردن داستان عاشقانه و حل کردن پازل‌های سرگرم‌کننده‌اس. با جور کردن میوه‌های مشابه، ستاره میگیری و میتونی طبق سلیقه خودت دکوراسیون داخلی خونه نگار رو طراحی کنی. فرقی نداره دنبال بازی دخترانه هستید یا بازی پسرانه، چون همه میتونن از پازل‌های بازی فکری باغ نگار لذت ببرن. کافیه امتحان کنی!

جدولستان
امتیاز:‌ ۴.۸
اگر علاقه زیادی به جدول دارید و دوست دارید در هر مکانی جدول حل کنید، به جدولستان خوش آمدید. سرزمینی جذاب که پر است از جدول‌های سرگرم‌کننده. هم جدول حل کنید، هم حافظه خودتان را تقویت کنید، هم دوستانتان را به چالش بکشید. نگران تمام شدنِ جدول ها نباشید، مراحل زیاد بازی و جدول‌های استاندارد آن، به زودی تمام نخواهند شد.
قابلیت‌های متفاوت این برنامه:
- امکان اشتراک سوال با دوستان
- صفحه کلید مخصوص جدول
- چالش‌های هیجان انگیز و پر سکه
- جایزه روزانه
- قابلیت دعوت از دوستان به بازی
- حل حروف جدول

کات آف (آنلاین)
امتیاز:‌ ۳.۸
"کات آف" یه بازی رانندگی کاملا ایرانی تو سبک جهان باز (Open-World) به این معنی که می تونی آزادانه تو شهر رانندگی کنی، از قسمت‌های مختلف شهر دیدن کنی و هرموقع خواستی وارد مسابقات متنوع بشی و مهارت خودت رو محک بزنی. حتی می تونی از ماشین پیاده شی و ماشین‌های دیگه رو سوار شی و باهاشون گشت بزنی یا وارد مسابقات آزاد و تمرینی بشی. تو بخش داستانی برای تبدیل شدن به بهترین راننده هر منطقه تلاش کن و با شکست دادن حریفان به مسابقه نهایی با بهترین راننده برس و عنوانت رو به‌دست بیار. کافیه ماشین مورد علاقه ات رو از بین کلی ماشین ایرانی و خارجی انتخاب کنی و به سلیقه خودت شخصی سازیش کنی و هرموقع آماده مسابقه شدی بزنی به خیابون و خودتو نشون بدی.

شیرینی پز
امتیاز:‌ ۵
شیرینی پز درونت را آزاد کن! مهارت‌هایت را در شیرینی پزی به چالش بکش. بیشترین تعداد کیک که می‌توانی در کمترین زمان ممکن. هر بار سعی کن رکورد خودت را بشکنی. سفارش ها هم با گذر زمان سخت تر می شوند. آشپزخانه مجازی در اختیار شماست. تنها چیزی که نیاز داری عینک واقعیت مجازی و تلفن همراه است.

پیربابا (بازی آشپزی - موکب داری)
امتیاز:۵
یک بازی ایرانی متفاوت آشپزی دوست داری نذری پختن رو تجربه کنی؟ دوست داری به مردم کمک کنی و تو شهرهای مختلف خیرات بدی؟ بازی پیربابا در سبک بازی مدیریت منابع غذایی هست که در جایگاه یک موکب دار باید با استفاده از سرعت و عملکرد مناسب و انتخاب درست به زائران و عزاداران خدمات دهی کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها