فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: ۴۰۰ دستگاه انواع تلویزیون قاچاق به ارزش بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال از یک انبار واقع در شهرستان اسلامشهر کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۴۱۱۷۶۵

سردار عزیزی افزود: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب تهران از وجود یک انبار دپوی تلویزیون قاچاق در شهرستان اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با تشریح جزئیات عملیات کشف این کالاهای قاچاق، بیان کرد: ماموران انتظامی پس از شناسایی انبار اعلامی با هماهنگی مقام قضائی، در محل حاضر و در بازرسی از این انبار تعداد ۴۰۰ دستگاه انواع تلویزیون خارجی قاچاق و فاقد مجوز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران، تاکید کرد: در بازرسی از این انبار علاوه بر کشف تلویزیون های قاچاق، ماموران انتظامی یک نفر را هم دستگیر کردند و بنا بر اعلام نظر کارشناسان ارزش تلویزیون‌های کشف شده بالغ بر۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار عزیزی با قدردانی از همکاری و همراهی شهروندان با خادمین خود در نیروی انتظامی در جهت تامین نظم و امنیت در منطقه، خاطرنشان کرد: هرگونه فعالیت درخصوص کالای قاچاق، موجب بوجودآمدن زمینه رکود اقتصادی و افزایش تورم در جامعه توسط افراد فرصت طلب و سودجو می شود،که پلیس با مشارکت و همراهی مردم با اینگونه افراد، برابر قانون برخورد قاطع و قانونی می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها