معاونت هنری و سینمائی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار محال و بختیاری خبر داد

برگزاری جشنواره فیلم فجر برای دهمین سال متوالی

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان از امروز دوشنبه ۱۷ تا ۲۴ بهمن در دو سینمای پردیس بهمن و غدیر شهرکرد اکران خواهند شد.
کد خبر: ۱۳۹۷۰۶۹

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری؛ مهندس شهرام فرجی آقبلاغی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگوی اختصاصی با جام جم از اکران فیلم‌های چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر برای دهمین سال متوالی از شامگاه امروز در دو سینمای پردیس بهمن و غدیر شهرکرد خبر داد و تاکید کرد بر اساس برنامه ریزی‌ها، اکران فیلم‌های جشنواره تا ۲۴ بهمن ماه در شهرکرد ادامه خواهد داشت.

برگزاری و اکران جشنواره فیلم فجر برای دهمین سال متوالی در استان چهار محال و بختیاری

مهندس شهرام فرجی آقبلاغی معاونت هنری و سینمائی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهار محال 

در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بیست و یک فیلم اکران خواهد شد

مهندس فرجی آقبلاغی تصریح کرد: در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بیست و یک فیلم متفاوت در بخش های مختلف اکران خواهد شد که امید می رود مورد پسند و علاقه مخاطبان قرار گیرد.

برگزاری و اکران جشنواره فیلم فجر برای دهمین سال متوالی در استان چهار محال و بختیاری

برای تحقق شعار عدالت فرهنگی و ایجاد نشاط اجتماعی اقدامات لازم در جشنواره امسال اقدامات لازم پیش بینی گردیده است

مهندس فرجی آقبلاغی در ادامه افزود: برای تحقق شعار عدالت فرهنگی و ایجاد نشاط اجتماعی اقدامات لازم برای اکران فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده و برای تأمین و پخش فیلم‌های جشنواره در سینماهای بهمن و غدیر، هماهنگی های لازم از طریق سازمان سینمایی، سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تهیه کنندگان این فیلم‌ها انجام شده است.

 

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان به هنر هفتم می‌توانند برای بهره‌مندی از فرصت به دست آمده برای نمایش فیلم‌های روز سینمای ایران در سینماهای شهرکرد، نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند و پیش بینی می شود مانند سال‌های گذشته جشنواره با استقبال  هم استانی ها به ویژه از طرف اهالی سینما مواجه شود.

گفتنی است ، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با تهران در دیگر استان های کشور و همزمان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

برگزاری و اکران جشنواره فیلم فجر برای دهمین سال متوالی در استان چهار محال و بختیاری

معاونت هنری و سینمائی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری مدیری متعهد، متخصص و مقبول

شایان ذکر است مهندس شهرام فرجی آقبلاغی از مدیران متعهد و متخصص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بشمار می رود که سالیان متمادی در خدمت به مردم در عرصه فرهنگی، هنری و سینمائی خدمات شایانی از خود به یادگار گذاشته که با شخصیتی فروتن و دوست داشتنی چهره محبوب و قابل قبول همه همکاران و فعالان فرهنگی،هنری،سینمائی و اجتماعی می باشد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها