مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام :

طرح هادی در سطح ۱۰۲ روستای استان اجرا شده است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: طی یکسال گذشته تاکنون طرح هادی در سطح ۱۰۲ روستای استان با اعتبار معادل ۸۰۰ میلیارد ریال اجرا شده است.
کد خبر: ۱۳۷۸۰۹۰
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ حبیب اله محبی افزود: در  این مدت اجرای طرح هادی روستایی در سطح ۵۹ روستای استان با اعتباری معادل ۴۰ میلیارد ریال و نیز ۲۴۵ هزار مترمربع آسفالت در سطح ۵۸ روستای استان اجرا شده است.

وی ادامه داد: از دیگر اقدمات این اداره سند دار کردن واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت به تعداد یک هزار و ۴۳۷ جلد  بوده است.

محبی در مورد اقدمات انجام شده در حوزه مسکن روستایی گفت: پرداخت ۳۰۲ میلیارد تومان به تعداد ۲ هزار و ۸۱۴ خانوار جهت احداث مسکن در قالب طرح ویژه و پرداخت ۶ میلیارد تومان تسهیلات ق رض الحسنه جهت تکمیل واحد های مسکونی روستایی از دیگر اقدمات انجام شده در استان است.

وی ادامه داد: در هفته دولت ۲۸ پروژه با اعتبار ۳۰۲ میلیارد تومان در بخش های مختلف عمران روستایی  و بهسازی مسکن روستایی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

محبی گفت: درهفته دولت  طرح هادی روستایی در سطح شهرستان های ایلام، ایوان، آبدانان، دره شهر، چوار، چرداول، دهلران، سیروان، ملکشاهی، مهران و در سطح ۲۷ روستا  اجرا می شود و  تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی در سطح ۱۲ شهرستان استان به تعداد ۲ هزار و ۸۱۴ واحد با اشتغالزایی هشت هزار و ۴۰۰ نفر نیز ارائه می گردد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها