با خرید و نصب مانیتور برای تیبا از امکانات صوتی و تصویری، قابلیت اتصال به اینترنت و دوربین عقب و جلو و نصب سایر برنامه های کاربردی از جمله ویز، واتساپ و ... یک رانندگی راحت و لذت بخش را تجربه کنید.
با خرید و نصب مانیتور برای تیبا از امکانات صوتی و تصویری، قابلیت اتصال به اینترنت و دوربین عقب و جلو و نصب سایر برنامه های کاربردی از جمله ویز، واتساپ و ... یک رانندگی راحت و لذت بخش را تجربه کنید.
کد خبر: ۱۳۷۶۷۴۶

مانیتور تیبا، آپشنی کارامد و بسیار جذاب، که قادر به پخش تمامی فایل های صوتی و تصویری است. این مانیتور اندروید دقیقا مطابق با طراحی کنسول خودرو می باشد و با ظاهر شکیل و طراحی منو زیبایی خاصی به داشبورد خودرو می بخشد. این مانیتور قابلیت اتصال به بلوتوث، WiFi و 3G را دارد و شما می توانید انواع اپلیکیشن ها و بازی را روی آن نصب کرده و از آن بهره مند شوید.

برند وستر و کاریاتک از بهترین برندهای مانیتور تیبا

نمایشگر ضد خش و تمام لمسی با قطعات سخت افزاری بسیار با کیفیت از ویژگی های منحصر به فرد این برندها محسوب می شود و کیفیت تصویر فوق العاده بالای این دستگاه به شدت مورد استقبال خریداران قرار گرفته است. مانیتور خودرو از اجزای مختلفی مانند رم، کارت گرافیک، حافظه، صفحه نمایش، دوربین عقب و جلو، سیستم عامل، سیستم پردازش صدا و… تشکیل شده و قابلیت ها و امکانات این محصول با توجه به کیفیت و نوع برند آن متفاوت است.

وستر و کاریاتک از بهترین برندهای حال حاضر مانیتور تیبا می باشند که در ادامه به بررسی بیشتر امکانات و قابلیت های آنها می پردازیم.

صفحه نمایشگر

مهم‌ترین قسمت یک مانیتور صفحه ‌نمایش آن است. این صفحه، با توجه به مدل و نوع برند می‌تواند از امکاناتی مانند موارد زیر برخوردار باشد:

  • کیفیت تصویر از 720 P به بالا
  • نمایش تصویر ۲.۵ بعدی و وضوح تصویر تا ۱۳0 درجه اختلاف زاویه تماشا از اطراف
  • قابلیت تفکیک رنگ‌ها یا TFT
  • قابلیت تنظیم نور
  • عملکرد کاملا لمسی و حرارتی

صفحه نمایشگر این مانیتور با تنظیماتی می‌تواند حداقل دو تصویر را به‌صورت هم‌زمان نمایش دهد. قابلیتی بسیار کاربردی که امکان استفاده از برنامه‌های مختلف مانند مسیریاب، بازی و نمایش فیلم را به‌طور هم‌زمان فراهم می‌کند و همچنین قابلیت اتصال به مانیتور پشت سری خودرو را نیز دارد.

 

سیستم عامل اندروید

این روزها بیشتر مانیتورهای موجود در بازار به سیستم عامل اندروید مجهز هستند، ویژگی که در این محصول نیز استفاده شده است. خوب است بدانید هر چه نسخه اندروید نصب‌ شده روی مانیتور بالاتر باشد، سرعت و قابلیت‌های آن نیز بیشتر خواهند بود.

قابلیت اتصال به اینترنت

یکی دیگر از ویژگیهای منحصر به فرد مانیتور خودرو قابلیت اتصال آن به اینترنت است. در واقع، امکان استفاده از برنامه‌های مسیریاب و GPS آنلاین و شبکه‌های اجتماعی بر بستر اینترنت امکان‌پذیر می باشد هرچند به ‌صورت آفلاین نیز امکان استفاده از برخی از برنامه‌ها وجود دارد. این مانیتور را می‌توان به طرق زیر به اینترنت متصل کرد:

  • اشتراک‌گذاری اینترنت از دستگاه‌های دیگر
  • اتصال مودم‌های همراه
  • اتصال دانگل ها 3 G و 4 G با USB
  • اتصال به اینترنت سیم‌کارت در مانیتورهای سیم‌کارتی

 اسپیکرها

 در واقع پخش فایل‌های صوتی و تصویری، اصلی‌ترین کارکرد مانیتور خودرو به شمار می آید. از این رو کیفیت صدا و توزیع درست آن در درون خودرو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مانیتور برند وستر، علاوه بر اینکه از چندین اسپیکر بهره می‌برد، امکان تنظیمات صدایی مختلفی مانند ساب، ووفر، اکولایزر، اتصال به آمپلی‌فایر را نیز فراهم می‌کند.

 قابلیت نصب دوربین جلو و عقب

این مانیتور قابلیت نصب دوربین به عقب و جلو را دارد و دیگر در هنگام پارک خودرو مشکلی نخواهید داشت.

CPU، رم و حافظه داخلی

 CPU و رم قوی‌تر به معنای عملکرد بهتر مانیتور خواهد بود. دستگاه می‌تواند برنامه‌های سنگین‌تر را آسانتر اجرا کند و یا با چندین نرم‌افزار به‌صورت هم‌زمان کارکند. بهترین مانیتورهای بازار، چهار هسته­ای بوده و حداقل دو گیگابایت رم دارند.

دیگر ویژگی های مانیتور خودرو عبارت است از :

  • قابلیت بلوتوث با امکان نمایش نام و شماره تلفن مخاطبین و همچنین پخش موسیقی
  • برخورداری از سوکت فابریک بدون نیاز به دست‌کاری در سیم‌کشی خودرو
  • قابلیت میرور لینک با گوشی‌های تلفن همراه اندروید یا  IOS
  • برخورداری از رم و رام با حافظه‌های مختلف
  • قابلیت نمایش دو تصویر هم‌زمان
  • رزولوشن تصویر فول HD
  • پشتیبانی از Car Play
  • قابلیت اتصال به USB  
  • خروجی آمپلی‌فایر

مانیتور تیبا برند وستر

 مانیتور تیبا از کجا بخرم؟

مانیتور تیبا را می توانید با گارانتی رسمی و معتبر از فروشگاه آپشن کالا خریداری کنید تا از کیفیت بالای این دستگاه مطمئن شوید. فروشگاه آپشن کالا یکی از مراکز فروش مانیتور در تهران می باشد که می توانید به صورت آنلاین و حضوری به آن مراجعه کرده و با مشاوره کارشناسان فروش مناسب ترین مانیتور را برای خودرو خود خریداری نمایید. خرید مانیتور از فروشگاه‌های معتبر و همچنین دارا بودن گارانتی و خدمات پس از فروش از جمله نکات مهمی است که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. زیرا ممکن است مشخصات محصول انتخابی شما با مشخصات روی بسته بندی کاملا متفاوت باشد و قطعات بی کیفیت و غیر قابل تعمیر آن باعث هدر رفتن پول شما شود. می توانید برای خرید با شماره 02166761010 تماس گرفته یا به وب سایت www.optionkala.com مراجعه کنید.

برای نصب مانیتور نیز اصلا نگران نباشید زیرا نصب مانیتور توسط مجموعه آپشن کالا انجام می شود و البته هزینه نصب برای مشتریان تهران کاملا رایگان است و برای مشتریان شهرستان ارسال کالا به صورت رایگان بوده و هزینه نصب به عهده خریدار است و کارشناس نصب به شما معرفی خواهد شد. ضمنا این مانیتور به صورت سوکت فابریکی نصب و راه اندازی می شود و هیچ تداخلی در سیم کشی داخلی خودرو ایجاد نمی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها