فرماندار اسلامشهر و دکتر مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر، از نخستین نمایشگاه و رویداد «هم‌افزایی برای مدیریت ایران» در مصلی تهران بازدید کردند.
کد خبر: ۱۳۷۴۳۴۵

حسین حبیبی در گفتگو با پویا نیوز در حاشیه این بازدید با بیان اینکه در این نمایشگاه ظرفیت های متعدد، متنوع و عمیق مردمی در حوزه های مختلف عرضه شده اظهار داشت: مدیرانی که امروز از این نمایشگاه بازدید داشتند بخوبی با توانمندی ها و فعالیت های موسسات، شرکت ها و مجموعه های مردمی آشنا شدند.

وی با بیان اینکه برخی از موسسات و گروههای مردمی شهرستان اسلامشهر نیز در این نمایشگاه حضور دارند، تصریح کرد: مطالعات لازم جهت برگزاری نمایشگاهی مشابه با حضور گروهها و ظرفیت های مردمی در تمامی حوزه ها در شهرستان اسلامشهر انجام خواهد شد.

گفتنی است در این بازدید معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار، بخشداران مرکزی، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی، شهردار اسلامشهر و جمعی از مدیران ادارات نیز حضور داشتند.

هدف اصلی از برگزاری این رویداد ملی که از دوم مردادماه آغاز و امروز به پایان می رسد ایجاد زیرساختی برای آشنایی، ارتباط و همکاری مدیران کشور با موسسات، شرکت‌ها و مجموعه‌های مردمی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها