مدیرکل امنیتی و انتظامی و دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا وارز استان  هرمزگان با صدور یاداشتی به مناسبت هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز  این روز را گرامیداشت.
مدیرکل امنیتی و انتظامی و دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا وارز استان هرمزگان با صدور یاداشتی به مناسبت هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز این روز را گرامیداشت.
کد خبر: ۱۳۷۲۳۵۶

 هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل امنیتی و انتظامی و دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا وارز استان هرمزگان  با صدور یادداشتی به مناسبت هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز این روز را گرامیداشت.

 

احمدپویافردر این یادداشت اورده است:

 

رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی ) هرساله با نامگذاری سال به بیان اولویت بخشی و رویکرد و تبیین اقدامات و فعالیت های شاخص کشور می پردازند. نظر به اینکه سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری(دام ظله) به عنوان یکی از الزامات تحقق شعار می باشد.


۱۲ تیرماه سالروز گرامیداشت دستور معظم له به دولت وقت و ایجاد سازوکاری منسجم و قانونی برای مقابله با پدیده شوم و پیچیده قاچاق کالا و ارز است که اثرات آن زیان های جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می نماید.


مشارکت خانواده ها و دستگاه‌ها در حوزه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز و تقویت باور عمومی برای مصرف کالای داخلی عامل مهم و تاثیرگذار در جهت حمایت از اقتصاد کشور می باشد.


در این راستا سیاست و رویکرد کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان در عملیاتی نمودن اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای که با همکاری و مشارکت حداکثری دستگاه‌های عضو کمیسیون استان و بر اساس برنامه های راهبردی ستاد مرکزی قابل پیگیری و اجرا می باشد استوار گردیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها