مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت : در نیمه نخست ماه مبارک رمضان 6500 بسته معیشتی و 84 هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های اطعام مهدوی با همکاری مراکز نیکوکاری و کمیته امداد استان یزد طبخ و در بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۱۳۶۳۳۲۲

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد شجاعان بابیان اینکه 226آشپزخانه در سطح استان نسبت به طبخ غذا برای نیازمندان در سطح استان مشغول فعالیت هستند، اظهارداشت: در نیمه نخست ماه مبارک رمضان 6500 بسته معیشتی و 84 هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های رزمایش اطعام مهدوی با همکاری مراکز نیکوکاری و کمیته امداد استان یزد طبخ و در بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش بسته های معیشتی توزیع شده 3 میلیارد تومان و غذاهای طبخ شده بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است، افزود: کمیته امداد در ماه مبارک رمضان امسال روزانه حداقل 6 هزار پرس غذای گرم با همکاری و مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری در راستای رزمایش گسترده اطعام مهدوی طبخ و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین نیازمندان توزیع می‌کند.

شجاعان تصریحکرد: کد دستوری# ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷  نیز به‌منظور مشارکت نیکوکاران و پرداخت کمک‌های غیرحضوری برای مشارکت در این کار خداپسندانه و اطعام نیازمندان در نظر گرفته‌شده است.

وی گفت : تلفن چهاررقمی ۱۸۱۱ نیز آماده پاسخگویی به سؤالات مردم نیک‌اندیش استان یزد در سراسر استان است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها