درجلسه مشترک مدیرعامل سازمان همیاری و ناظر گمرکات استان؛

همکاری کمرگ و سازمان همیاری شهرداریها در جهت توسعه ظرفیتهای مرز دوغارون

مدیرعامل سازمان همیاری با صدورپیامی به مناسبت 14تیر و تبریک روز شهرداری ها و دهیاری ها، تمامی مسئولان، مدیران و دست اندرکاران این عرصه به ویژه شهرداران و دهیاران استان حمایت از این حوزه را لازمه توسعه و آبادانی کشور عنوان کرد.
کد خبر: ۱۳۲۵۰۶۷

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، محمد سنجری در پیامی به مناسبت فرارسیدن 14 تیر ماه روز شهرداری و دهیاری، گفت: شهر ها و روستاها هویتی زنده و پویا و امانتی ارزشمند از گذشتگان و میراثی ماندگار برای آیندگان و حمایت از این حوزه را لازمه توسعه و آبادانی کشور است.

وی با اشاره به تنوع نیازها فرهنگی و اجتماعی امروز جامعه، افزود: امروزه برنامه ریزی و مدیریت نوین شهری و روستایی دارای اهمیت بالایی است و این امر ضرورت توسعه خدمات شهری و روستایی به مردم را دوچندان می کند.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی تاکید کرد: بر همین اساس شهرداری ها و دهیاری ها به عنوان نهادهای فعال و خدمتگذار در حوزه توسعه شهری و روستایی بیش از گذشته نقش تاثیرگذاری در ایجاد رفاه و رشد شاخصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... در کشور دارند.

وی بیان کرد: 14 تیرماه که با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی با هدف آشنایی آحاد جامعه با خدمات دهیاری‌ها و شهرداری ها، هم‌افزایی، افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده بزرگ مدیریت شهری و روستایی به عنوان «روز شهرداری و دهیاری» در سالنامه رسمی کشور ثبت شده، فرصت مناسبی است تا از خدمات بی شائبه این همکاران خوبمان در شهرها و روستاهای استان که همواره در جهت آبادانی، توسعه، رفاه و آسایش حداکثری هم میهنانمان تلاش می کنند، قدردانی کنیم.

سنجری با تاکید بر بکار گیری تمامی ظرفیتهای ممکن و حمایت کلیه دستگاههای مرتبط از شهردارها و دهیاری ها، گفت: بی تردید در فرآیند مردم سالاری دینی و توسعه پایدار ملی، کارآمد سازی شهرداری ها و دهیاری ها موجب کیفیت بخشی به فعالیتهای خدمتگزاران مردم در این حوزه و همچنین ارتباط هرچه مطلوب تر و سازنده تر آنان با شهروندان در جهت ساختن کشوری آباد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی به عنوان بخشی از نظام مدیریت شهری و درواقع حمایتگر این حوزه آماده است تا در نقش یک نهاد خدمتگزار ظرفیتهای اقتصادی، بازرگانی، علمی، پژوهشی، مشاوره ای، تولیدی، صنعتی، تجاری، گردشگری و عمرانی خود را به منظور کمک و پشتیبانی از این حوزه در اختیار شهرداریها و حتی دهیاری های استان قرار دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها