طرح تفصیلی شهر لردگان تا افق 1405 به تصویب رسید.
کد خبر: ۱۱۹۵۲۳۶
تصویب طرح تفصیلی شهر لردگان

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما ، در نشست کمیسیون ماده پنج قانون شورای عالی شهرسازی و معماری چهارمحال و بختیاری به ریاست استاندار، طرح تفصیلی شهر لردگان با 741 هکتار و 40 هزار نفر جمعیت تا افق سال 1405 به تصویب رسید.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: رعایت قوانین راه و شهرسازی، توجه به ضوابط و پرهیز از تغییر کاربری ها همواره مورد توجه مسئولان باشد.

اقبال عباسی افزود: تخلف در ساخت و سازهای شهری استان که در دوره های گذشته با هر عنوان انجام شده، باید بررسی و افراد خاطی معرفی شوند.

وی گفت: مسئولانی که در این زمینه کوتاهی کردند و مجوز ساخت و ساز غیرمجاز در مسیل لردگان را صادر کردند، باید در برابر قانون پاسخگو باشند.

عباسی یکی از دلایل بروز حوادث طبیعی در لردگان را گستردگی محدوده جغرافیایی بیان کرد و گفت: سیلاب اخیر در این شهرستان، خسارت های بالایی به بخش کشاورزی و حوزه راه ها وارد کرد.

طرح تفصیلی، طرحی است که بر اساس معیار‌ها و ضوابط کلی طرح جامع شهری و نحوه استفاده از زمین ها در محلات مختلف شهر با تعیین موقعیت و مساحت زمین برای هر یک از آن ها، شبکه عبور و مرور، میزان تراکم جمعیت و ساختمان، اولویت های بهسازی، نوسازی، توسعه و حل مشکلات شهری و با توجه به مدارک ثبتی مالکیت تهیه، و پس از تصویب اجرا می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها