گفت‌وگوی «جام‌جم» با روح‌ا... شریفی درباره کتاب روزهای پیام‌بری

روایت روزهای پیام‌بری

پدران و مادران شهدای منطقه 16 در مستندی مقابل دوربین قرار می‌گیرند تا از فرزندان شهیدشان سخن بگویند.
کد خبر: ۶۴۴۰۲۵
تولید فیلم مستند از پدران و مادران شهدای منطقه 16

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 16بر اساس این گزارش نمایشگاهی بات عنوان «ره‌ توشه‌های انقلاب» به همت بسیج حوزه 265 شهید بخارایی و با همکاری بسیج ناحیه شهید رجایی برپا شده که به موضوع آثار باقی‌مانده شهدای دفاع مقدس پرداخته است، از جمله این آثار می‌توان به البسه مورد استفاده شهدا، لباس هنگام شهادت برتن داشتند، دوربین فیلم‌برداری، مدال و کاپ‌های قهرمانی آنان و... اشاره کرد.

علوی معاون اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه 16 در بازدید از این نمایشگاه ضمن تقدیر و تشکر از برپایی چنین نمایشگاهی تصریح کرد: «برخی از این آثار ارزش موضعی دارند و برخی دیگر اسناد و آثار به‌جامانده از شهدای گران‌قدرمان هستند.

وی افزود: به هر ترتیب باید به جمع‌آوری این آثار پرداخت و آنها را برای نسل‌های آینده به یادگار گذاشت. اما باید در نظر داشت هدف از برگزاری چنین نمایشگاهی، صرفاً جمع‌آوری اشیاء نیست، بلکه هدف، حفظ هویت گفتمان و فرهنگ جهادی است.

معاون اجتماعی-فرهنگی منطقه نیز ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از این فعالیت‌ها، تولید فیلمی مستند از پدران و مادران شهدای منطقه را نوید داد که بناست برای سال آینده در دستور کار شهرداری منطقه قرار گیرد.

نمایشگاه رهتوشه‌های انقلاب با موضوع آثار باقی‌مانده از شهدای دفاع مقدس و عفاف و حجاب طی روزهای 12 تا 22 بهمن در بوستان یادواره شهدا به نشانی خزانه بخارایی، فلکه دوم عباسی برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند در این روزها از ساعت 10 صبح تا 21 شب از آن بازدید کنند.

newsQrCode
برچسب ها: دفاع مقدس شهدا
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها