پرونده مرد سالمند که قربانی توطئه همسرش شده بود، با رضایت اولیای دم از جنبه عمومی جرم در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد.
کد خبر: ۵۹۸۰۷۸
مرد سالمند قربانی توطئه همسرش شد

در این پرونده، «خسرو» (34 ساله) متهم به قتل «حمید» (70 ساله) می باشد، همچنین «اقدس» (60 ساله) و «محمد» (57 ساله) - همسر و برادر زن مقتول - متهم به معاونت در قتل حمید هستند.

رسیدگی به این پرونده از 23 شهریور سال گذشته همزمان با گزارش قتل مرد سالمندی در خانه اش به پلیس در دستور کار تیم جنایی تهران قرار گرفت.

ماموران پس از حضور در محل دریافتند «حمید» در حالیکه در خانه تنها بوده از سوی قاتلانی آشنا با ضربات چاقو از پای در آمد.

در ادامه کارآگاهان به همسر مقتول مظنون شده و بازجویی از او را آغاز کردند که متهم سرانجام لب به اعتراف گشود و جزئیات قتل همسرش را فاش کرد.

او به ماموران گفت: حمید مرد خوش گذرانی بود که وقتش را در باغش در شهریار می گذراند، «حمید» توجهی به من نمی کرد به همین خاطر با برادرم تصمیم به انتقام از او گرفتیم و موضوع را با سرایدار باغ به نام «خسرو» درمیان گذاشتیم، او هم قبول کرد همسرم را به قتل برساند.با این اعترافات، «محمد» و «خسرو» نیز دستگیر و در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کردند.

در ادامه با رضایت اولیای دم پرونده برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. صبح امروز سه متهم از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه قرار گرفتند.

در ابتدای جلسه، «خسرو» با قبول اتهامش گفت: ما قصد کشتن «حمید» را نداشتیم و فقط قرار بود او را زمین‌گیر کنیم. شب همراه «محمد» وارد خانه او شده و با ضربات چاقو نقشه خودمان را عملی کردیم که «حمید» بخاطر شدت این جراحات جان خود را از دست داد.

در ادامه، «اقدس» و «محمد» در جایگاه حاضر شده و منکر اتهامات خود شدند.

پس از آخرین دفاعیات متهمان قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.(مهر)

newsQrCode
برچسب ها: ضربات چاقو
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
سعید
Korea (Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
۰
۰
خدایا رحم كن . كشتن شده عین آب خوردن
متعجب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
۰
۰
حاج خانم فكر نمیكنی یكم دیربه فكر افتادی.پات لب گوره، میساختی باهاش. واقعا كه
نظر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
۰
۰
مسئله بی توجهی نبوده مشكل و دلیل قتل این نیست . به نظر شما كسی به خاطر بی توجهی آدم می كشه ؟

نیازمندی ها