جریان فیلمسازی مشکوک در خدمت صهیونیست‌ها

پروژه جعل تاریخ شیعه

تجربه بنیاد باران (موسسه‌ای است که رئیس دولت اصلاحات، پس از پایان دوره دوم ریاست‌جمهوری با همکاری چند نفر ازوزیران و استانداران راه‌اندازی کرد)، محمود احمدی‌نژاد و دوستان را به فکر ایجاد موسسه‌ای مشابه، اما با نام بنیاد بهار انداخته است.
کد خبر: ۵۷۳۱۴۹
پس از بنیاد باران اکنون بنیاد بهار در راه است

 تابناک در اینباره نوشت شنیده شد بنیادی که به نظر می‌رسد بناست محل گردهمایی رئیس‌جمهور کنونی و دوستان نزدیک وی در دورانی باشد که آنان قدرت را ترک می‌کنند. اطلاعات چندانی درباره حوزه فعالیت بنیاد احتمالی بهار در دسترس نیست اما شنیده شده که برای این بنیاد ساختمانی چهار طبقه در خیابان ولیعصر هم تهیه شده و امکانات لازم هم برای فعالیت بنیاد بهار فراهم شده است.

حمله جدید سایبری به سایت وزارت نفت

همزمان با آغاز موج جدید حملات سایبری به سایت‌های اصلی و اینترنت وزارت نفت، به دلیل افزایش ضریب ایمنی شبکه اینترنتی و اینترانت این حمله گسترده سایبری ناکام مانده است و هکرها موفق به دریافت اطلاعات محرمانه و طبقه بندی شده صنعت نفت نشدند.
 
مهرگزارش داد که ساعت 12 روز گذشته جمعه 31 خرداد ماه یک گروه ناشناس یکسری حملات سایبری را به سایتهای اصلی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران را طرح ریزی کردند که این حملات سایبری منجر به قطع شدن فعالیتهای مجازی سایت اصلی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران و چندین سایت زیرمجموعه این شرکتها شده است.
بر این اساس از ظهر روز گذشته تاکنون شبکه اینترنت کارکنان و مدیران بخشهای از ستاد وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران قطع شده است اما به دلیل افزایش ضریب ایمنی هکرها موفق به دستیابی اطلاعات محرمانه و طبقه بندی شده وزارت نفت نشده اند.این حمله سایبری از طریق تعدادی از سرورهای اصلی شرکت ملی نفت ایران و توسط یک بدافزار انجام شده که با حضور و فعالیت کارشناسان فناوری اطلاعات وزارت نفت هم اکنون این هجوم رایانه ای به طور کامل مهار و کنترل شده است.
اردیبهشت ماه سال گذشته هم یک ویروس به نام «وایپر» به برخی از سایتهای شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت حمله سایبری کرده بود که با اقدامات به موقع مسئولان فناوری و اطلاعات این حمله هم ناکام مانده بود. در دوسال گذشته حملات گسترده اینترنتی و سایبری به سایتهای شرکتهای بزرگ نفت در منطقه خاورمیانه انجام گرفته است به طوری که در چندین مرحله یک سری حملات دامن دار سایبری به سایتهای شرکت ملی نفت ایران، آرامکو عربستان سعودی و چندین شرکت نفتی قطر انجام شده بود.احمد قره بانی مدیرعامل شرکت نفت ایران هم اخیرا در گفت و گویی از استخدام تعدادی هکر در شرکت ملی نفت ایران به منظور دفاع و مقابله با حملات سایبری خبر داده بود.

نتانیاهو: ایران به دنبال تولید 200 بمب اتمی است

به گزارش نسیم، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگو با "واشنگتن پست" مدعی شد: آنچه ایران به دنبال آن است تولید 200 بمب اتمی است و آنها به موازات برنامه اتمی خود، در حال تولید موشکهای بالستیک بین قاره ای هستند؛ موشکهایی که نه برای هدف قرار دادن ما بلکه برای هدف قرار دادن آمریکا است.
وی گفته انتخابات اخیر ایران تاثیری بر برنامه‌های اتمیاین کشور نداردوآنها به دنبال ادامه برنامه اتمی هستند.

تلاش حامیان احمدی‌نژاد برای پیوستن به روحانی!

عبدالرضا داوری، تئوریسین و استاد چرخش‌های سیاسی تیم احمدی‌نژاد در نامه‌ای به روحانی، کوشیده است که حسن روحانی را، فردی نزدیک به دولت دهم و احمدی نژاد توصیف کند!

سایت خبری تابناک نوشت:حامیان احمدی‌نژاد که مدعی داشتن‌ پایگاه عظیم مردمی هستند اینک به دنبال پایگاهی می‌گردند که بتوانند ادامه زندگی بدهند.براین اساس عبدالرضا داوری، در نامه‌ای به روحانی، با نام «پیام 24 خرداد، نفی شعار زدگی در عرصه مقاومت» ،نخست استراتژی هسته‌ای کشور را زیر سؤال برده ‌و آن را شکست خورده قلمداد کرده و احمدی‌نژاد را از این شکست مبرا دانسته است.

این سایت در تحلیل نامه این حامی دولت احمدی نژاد که تاکید کرده شکست اصولگرایی، «نه» به احمدی‌نژاد نبود،آورده است: البته این سخن تا اندازه‌ای درست است و تا حدی بسیار بیشتر نادرست. انتخاب‌ حسن روحانی، «نه» به شیوه اداره کشور به دست اصولگرایان و جریان احمدی‌نژاد در هشت سال کشور بود؛ «نه» به جریانی بود که کشور را به تقابل با دنیا کشانده بود؛ «نه» به دولتی بود که حتی توان اداره اقتصاد کشور را نداشت.

ایران دو قایق اماراتی را توقیف کرد

الحیات ادعا کرد که نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران دو فروند قایق اماراتی را با ۱۳ سرنشین که یکی از آنها تبعه هند است، توقیف کرد

به گزارش رجانیوز به نقل از الحیات؛ نیروهای گشت دریایی جمهوری اسلامی ایران دو فروند قایق کشور امارات متحده عربی را با 12 تبعه این کشور در حالی که از آبهای بین المللی عبور و وارد آبهای جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس شده بودند، توقیف کرد.

این روزنامه به نقل از منابع خود ادعا کرد؛ دو فروند قایق یادشده به‌همراه 12 تبعه اماراتی نزدیک آبهای جزیره ایرانی ابوموسی در خلیج فارس در حالی که سرنشینان آن مشغول صیادی بودند، توقیف شدند.

گفته می‌شود هر 12 سرنشین اماراتی این دو فروند قایق به‌همراه یک تبعه هندی همراه آنان پس از توقیف به پایگاه بندر نظامی در سواحل دریایی خلیج فارس انتقال یافتند.
 
براساس نوشته الحیات؛ روابط میان جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی از چند وقت قبل بحرانی شده است.

این روزنامه می‌افزاید؛ دو کشور بر سر مالکیت سه جزیره موجود در آبهای خلیج فارس به‌نامهای تنب کوچک و تنب بزرگ و جزیره ابوموسی اختلاف دارند.

newsQrCode
برچسب ها: بمب صهیونسیت
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها