فیلم تلویزیونی «بازگشت» جمعه از شبکه یک سیما پخش می شود. کارگردان این فیلم که پیش از این «بن بست» نام داشت ، رضا شالچی است و بازیگرانی مثل حدیث فولادوند، رامبد شکرآبی و اشکان خطیبی در آن حضور دارند.
کد خبر: ۱۵۳۴۶۳

این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و داستان زن و شوهری به نام ناهید و مظلوم را روایت می کند که با مشکلات مالی زیادی دست به گریبان هستند و کلی هم بدهی دارند. آنها در منزل قمر خانم و آقا مراد مستاجر هستند و مراد دائما آنها را به خاطر ندادن اجاره خانه سرزنش می کند؛ اما قمر خانم همیشه از آنها حمایت می کند. حمید، برادر ناهید نیز که مشکلات مالی دارد، به اتفاق مظلوم تصمیم می گیرند کاری کنند تا از این وضع نجات پیدا کنند؛ اما تصمیم عجولانه ای می گیرند که خیلی آخر و عاقبت خوشی برایشان ندارد.
رز رضوی ، محمود بهرامی ، گیتی معینی ، سهم الدین دارایی و کاظم افرندنیا، بازیگران دیگری هستند که در این تله فیلم حضور دارند.
«بازگشت» 16فروردین امسال در 30 جلسه در تهران تصویربرداری شد.
برخی عوامل تولید این طرح عبارتند از: مدیر تصویربرداری: مصطفی کشفی ، تدوین: محسن توکلی ، مدیر تولید: یاسر فقیهی ، صدابرداران: حسام احمدی ، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: آسیه معصومی ، منشی صحنه: نرجس ابراهیمی ، طراح گریم: مریم دوستی ، طراح صحنه و لباس: امیر هاشمی ، مدیر تدارکات: محسن دانش ور، دستیار تولید: مهدی صابریان ، روابط عمومی: سیدمهدی آقازاده ، عکاس: بهرنگ دزفولی زاده ، مجری طرح: سهم الدین دارایی.
این فیلم به تهیه کنندگی رضا جعفری و سعید جهانیان ساعت 16 عصر جمعه از شبکه یک سیما پخش می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها