برند داهوا در یک رویداد جدید، موفق به معرفی چهار محصول جدید از سری Wireless خود شده است. از آنجا که دوربین بیسیم داهوا خواهان زیادی دارد، این محصولات با استقبال گسترده ای روبرو شد.
کد خبر: ۱۴۵۴۴۹۲

در ادامه این مطلب به معرفی این چهار دوربین داهوا و بررسی ویزگی ها و امکاناتشان پرداخته و تحلیل هایی که Kayla Song، مدیر فروش شرکت داهوا تکنولوژی در مورد این محصولات دوربین بیسیم دارد را باهم بررسی می کنیم.

چنانچه قصد خرید سایر محصولات نظارتی برند داهوا از نمایندگی رسمی داهوا در ایران را دارید، کلیک کنید.

دوربین بیسیم چیست؟

دوربین بیسیم (دوربین وایرلس) مدل خاصی از انواع دوربین مداربسته است که همانطور که از اسم آن حتما متوجه شده اید برای نصب و راه اندازی نیازی به کابل و سیم کشی چندانی ندارد. در نظر داشته باشید که پخش تصاویر توسط دوربین بی سیم در بستر شبکه انجام می پذیرد از این رو در دسته بندی دوربین های تحت شبکه نیز جای دارد. برای مشاهده محصولات وایرلس و خرید از نمایندگی معتبر در ایران بر روی این لینک کلیک کنید.

دوربین بیسیم داهوا

معرفی جدید ترین محصولات وایرلس داهوا

داهوا در راستای مشتری مداری همیشگی خود در جهات بهبود و ارتقای محصولات بیسیم خود سری جدیدی از محصولات وایرلس را وارد باز نموده که عبارتند از:

که در ادامه به معرفی امکانات و ویژگی های منحصر به فرد این محصولات خواهیم پرداخت.

محصولات جدید سری وایرلس داهوا چه عملکردی دارند؟

 عملکردهای تازه منتشر شده سری بی سیم داهوا شامل عملکرد تماس فعال با یک کلیک برای مکالمه دو طرفه واقعی PT-Hero B1 داخلی، عملکرد گشت از پیش تعیین شده Hero و Picoo که می تواند چندین مکان را با یک دوربین بیسیم نظارت کند و پایه نصب مغناطیسی Cube که نصب انعطاف پذیر آن را افزایش می دهد. همچنین لازم به ذکر است که همه این محصولات از Wi-Fi 6 و Bluetooth Pairing پشتیبانی می کنند.

سری جدید دوربین بیسیم داهوا برای چه کسانی مناسب است؟

معمولا مغازه ها، دفاتر و انبارها، برای ضبط رویدادها، محافظت از امنیت اموال و جلوگیری از سرقت نیاز به نصب دوربین مداربسته دارند. این مشتریان ممکن است از صنایع مختلف، از جمله خرده فروشی، پذیرایی، تولید و غیره باشند. آنها در سراسر شهر واقع شده اند و نیاز فوری به راه حل های نظارتی کارآمد و قابل اعتماد دارند. علاوه بر این، افرادی که برای حفظ  امنیت خانه خود قصد نصب دوربین مداربسته را دارند نیز یک گروه مشتری قابل توجه برای این محصول به حساب می آیند. آنها مایلند دوربین هایی را در خانه های خود نصب کنند تا امنیت خانواده و اموال خود را در زمان واقعی کنترل کنند. این مشتریان ممکن است در آپارتمان ها، ویلاها یا ساختمان های مسکونی معمولی در شهر اقامت داشته باشند. آنها حفاظت از حریم خصوصی را در اولویت قرار می دهند در حالی که به تجهیزات نظارتی نیز نیاز دارند که کارکرد و نگهداری آن آسان باشد. پس در حالت کلی این مدل از دوربین های بیسیم بیشتر مناسب شرکت های کوچک و متوسط و همچنین کاربران خانگی و کسانی که برای منزل مسکونی خود دوربین می خواهند مناسب است. 

این دوربین ها چطور می توانند چالش های کاربران خود را برطرف کنند؟

پس از انجام تحقیقات بازار و جمع‌آوری بازخورد کاربران، سه چالش زیر را که کاربران هنگام استفاده از دوربین های بیسیم با آن مواجه هستند، شناسایی شده است و این دوربین ها به گونه ای طراحی شده است که این چالش ها را برطرف کند.

چالش اول: ارتباط

اولین چالش سری های قدیمی دوربین بیسیم داهوا ارتباط است. دوربین‌های قبلی فقط به کاربران اجازه می‌دادند از طریق اپلیکیشن موبایل ارتباط برقرار کنند. دوربین جدید وایرلس داهوا، Hero BI، با عملکرد تماس فعال با یک کلیک، به کاربران کنار دوربین اجازه می‌دهد تا با کلیک کردن بر روی یک دکمه روی دوربین، ارتباط را آغاز کنند. این امکان ارتباط دو طرفه واقعی را فراهم می کند.

چالش دوم: نصب دوربین بیسیم داهوا

چالش دوم نصب است. اطمینان از سهولت نصب و انعطاف پذیری یک تمرکز ثابت بر روی تولید سری های جدید محصولات وایرلس داهوا بوده است. با معرفی ویژگی جدید "پایه مغناطیسی" در Cube A1، دوربین را می توان به راحتی بر روی هر سطح فلزی مغناطیسی نصب کرد و به کاربران امکان نصب مجدد دوربین را برای برآوردن نیازهای خاص خود می دهد. علاوه بر این، همه دوربین‌ها به صفحات نصب سریع مجهز شده‌اند که به یک فرد اجازه می‌دهد دوربین را به راحتی نصب کند و واقعاً هدف نصب بدون زحمت را محقق کند.

چالش سوم: محدوده نظارت

یکی از شاخص ترین هدف های داهوا تلاش همیشگی برای دستیابی به محدوده نظارتی بزرگتر و جامع تر است. دوربین‌های جدید داهوا که به تازگی راه‌اندازی شده‌اند، مانند Hero B1، Picoo A2، و Picoo B1، نظارت یکپارچه 360 درجه را ارائه می‌کنند و هدف آن ارائه تضمین امنیتی جامع‌تری به کاربران است.  همچنین عملکرد "Preset Patrol" در Hero B1 و Picoo B1 ادغام شده است، که به یک دوربین اجازه می‌دهد تا مکان‌های مختلف را به صرفه نظارت کند.

منبع: نظارت گستر ایمن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها