دوحه یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای قطر است که امروزه گردشگران زیادی آن را برای مقصد سفرهای خود انتخاب می‌کنند. اماکن تاریخی، تفریحات آبی، موزه‌های غنی، مراکز خرید لوکس، وجود آسمان خراش‌ها و بسیاری از موارد دیگر، همه و همه دلایلی محکم برای سفر به این شهر زیبا هستند.
کد خبر: ۱۴۵۴۳۶۳

لذت اقامت در زیباترین هتل‌های خاورمیانه با فلای تودی

 

جالب است بدانید حتی زیباترین هتل‌های خاورمیانه را می‌توان در دوحه یافت. به سبب اینکه هتل‌های دوحه برای داشتن درآمد دلاری بیشتر در تکاپو و رقابت شدیدی با یکدیگر هستند، بهترین امکانات رفاهی و سرگرمی را به مهمانان خود ارائه می‌دهند. آیا شما بهترین هتل‌های دوحه قطر را می‌شناسید؟ از آنجایی که هتل‌های متنوع زیادی در این شهر قرار گرفته، ممکن است در انتخاب بهترین آن‌ها دچار مشکل شوید. آژانس مسافرتی فلای‌تودی، یکی از بهترین راهنماهای شما برای رزرو هتل دوحه است.

در ادامه برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با بهترین هتل‌های دوحه، به معرفی چندین مورد از آن‌ها می‌پردازیم.

  1. هتل بست وسترن پلاس دوحه Best Western Plus Doha

بست وسترن پلاس، یک هتل ۴ ستاره است که جز لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های دوحه نیز می‌باشد. یکی از گروه‌های پرطرفدار این هتل زوج‌های جوان هستند.

بست وسترن پلاس در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد و به همین دلیل گردشگران زیادی این هتل را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. خدمات دیگری نظیر شاتل فرودگاهی، نزدیکی به جاذبه‌های تاریخی و گردشگری، نزدیکی به برج‌ دوقلو، استخر شنا، اتاق‌های خانوادگی، اینترنت وای‌فای رایگان، پارکینگ و... در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

از دیگر خدمات رفاهی این هتل می‌توان به سالن زیبایی در لابی هتل، وجود ویلچر برای مسافرانی که ناتوانی جسمی دارند، صرافی ۲۴ ساعته، لباسشویی و خشکشویی، واکس کفش و... اشاره کرد. پرسنل این هتل به زبان‌های انگلیسی، عربی، روسی و آذربایجانی مسلط هستند. هتل بست وسترن پلاس دارای استخر شنا، مرکز ماساژ، اتاق بخار، سالن بدنسازی با بروز ترین دستگاه‌ها، مزوتراپی و... می‌باشد، پیشنهاد می‌شود حتما در زمان حضور خود در هتل به این مراکز سری بزنید.

اتاق‌های این هتل دارای حمام اختصاصی، توالت فرنگی، گاوصندوق، مینی بار، تلویزیون و... می‌باشند.

  1. هتل گرند رگال دوحه Grand Regal Hotel

گرند رگال یک هتل ۴ ستاره است که از نظر موقعیت جغرافیایی در محل خوبی تاسیس شده و به همین دلیل از محبوبیت بالایی برخوردار است. این هتل به تفرجگاه کورنیش دوحه بسیار نزدیک است بنابراین اگر قصد بازدید از این تفرجگاه را دارید، برای صرفه‌جویی در زمان رفت‌و‌آمد هتل گرند رگال دوحه را رزرو کنید.

اگر با ماشین شخصی خود به دوحه سفر می‌کنید نگران محل پارک خودرو نباشید چراکه هتل گرند رگال دارای پارکینگ اختصاصی می‌باشد. در لابی این هتل قسمت‌های مختلفی وجود دارد مانند میز تور گردشگری، اتاق چمدان، خدمات باربری، خدمات شستشو لباس. 



اگر نیاز به برگزار کردن جلسه‌ای کاری دارید، کافیست به پذیرش هتل اطلاع بدهید تا اتاق‌های جلسه هتل را در اختیار شما قرار دهد. در صورت نیاز می‌توانید برای برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌های خود از اتاق کنفرانس هتل نیز استفاده کنید.

پرسنل این هتل با زبان‌های اوکراینی، هندی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، عربی، ایتالیایی، اندونزیایی و روسی از شما میزبانی می‌کنند. اتاق‌های هتل گرند رگال با دکوراسیون گرم رنگ و شیک طراحی شده است. تمامی اتاق های هتل دارای عایق صدا هستند تا رفاه میهمانان ذره‌ای به خطر نیفتد و به راحتی در کمال سکوت بتوانند استراحت کنند. 

  1. هتل میلنیوم پلازا دوحه Millennium Plaza Doha

هتل میلنیوم پلازا از معروف‌ترین هتل‌های 5 ستاره این شهر است. بیشتر مسافران به محض وارد شدن به هتل محو، شکوه و زیبایی دکوراسیون داخلی میلنیوم پلازا می‌شوند. در این هتل سعی شده در قسمت‌های مختلف به خصوص لابی و اتاق‌ها، بهترین دکوراسیون‌ها اجرا شود. با این وجود انتخاب هتل میلنیوم پلازا دوحه، به تمامی لوکس پسندان و خاص پسندان توصیه می‌شود.

کلوپ سلامتی، اسپا با خدمات کامل، امکانات بدنسازی، سونا، استخرهای روباز و... برخی از امکانات تفریحی هتل هستند. میهمانان می‌توانند در قسمت‌های مختلف هتل از وای‌فای رایگان نیز استفاده کنند.

محیط دنج و شیک کافی‌شاپ هتل میلنیوم پلازا، برای وقت گذراندن با عزیزانتان مناسب می‌باشد و از طرفی دیگر منوی این کافی شاپ پر از نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه است که نباید اصلا آن‌ها را از دست داد.

  1. هتل ازدان رزیدنس دوحه Ezdan Hotel

هتل ازدان رزیدنس دوحه یک انتخاب عالی برای تمامی کسانیست که دوست دارند، هتلشان نزدیک به جاهای دیدنی معروف شهر باشد. این هتل از نظر موقعیت جغرافیایی به مکان‌های معروفی همچون The Gate Mall، Doha Corniche و... نزدیک است.

2 کافی‌شاپ، یک بار در کنار استخر، استخر، باغچه، تراس صندلی آفتاب استخر، گیفت‌شاپ، آسانسور، سالن رقص، روزنامه رایگان در لابی، صندوق امانات در پذیرش، خودپرداز / بانکداری، سونا، اتاق بخار، امکانات بدنسازی، اجاره دوچرخه در محل، چک‌این سریع، کلوپ سلامتی، چک‌اوت سریع و... برخی از خدمات و امکاناتی هستند که در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است که هتل دارای خدمات تجاری همچون اتاق کنفرانس، اتاق جلسات، مرکز تجاری و فضای کار با کامپیوتر نیز می‌باشد.

اگر قصد برگزاری جلسه و یا کنفرانس را دارید، می‌توانید از پذیرش هتل شرایط استفاده از اتاق‌های جلسه و اتاق کنفرانس هتل را مطلع شوید.

رزرو هتل دوحه از فلای‌تودی

هیچ گاه نباید از اهمیت انتخاب یک هتل مناسب غافل شد، چرا که انتخاب یک هتل مناسب می‌تواند لذت سفر شما را چندین برابر کند. در بسیاری از موارد، مسافرانی که از اقامت خود در هتل رضایت نداشتند، نتوانستند آنچنان که باید از سفر خود نیز لذت ببرند. با این تفاسیر پیشنهاد می‌شود رزرو هتل دوحه خود را از مجموعه معتبر فلای‌تودی انجام دهید تا نسبت به کیفیت و خدمات سرویس‌دهی اطمینان لازم پیدا کنید.

فلای‌تودی با توجه به انتظارات و میزان بودجه‌ای که در نظر گرفتید، هتل‌های برگزیده دوحه را معرفی خواهد کرد. این مجموعه معتبر علاوه بر رزرو بهترین هتل‌ها، خدمات بی‌نظیری همچون ارائه ارزان‌ترین بلیط‌های قطار، بهترین بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، برگزاری انواع تور مسافرتی و اخذ انواع ویزاهای کشورهای مختلف (گردشگری، تجاری سفارت) را ارائه می‌دهد.

خرید و رزرو تمامی خدمات این مجموعه هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی امکان‌پذیر است. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر، کارشناسان تیم پشتیبانی این مجموعه به صورت 24 ساعته، آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند. کارشناسان این مجموعه همراه شما هستند تا سفری امن و لذت‌بخش را تجربه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها