مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام :

در سال گذشته ۲ هزار و ۲۰۰ مددجو خودکفا شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: طی سال گذشته ۲ هزار و ۲۰۰ مددجو از جامعه هدف زیر پوشش در مناطق مختلف استان خودکفا شدند.
کد خبر: ۱۴۵۱۶۵۳

به گزارش جام جم آنلاین ؛  ناصر مرادی پویانی در نشست با اصحاب رسانه استان ایلام افزود: این افراد بصورت دریافت وام، بیمه و ... به استقلال مالی رسیدند.

وی به خدمات این نهاد طی ۲ سال گذشته اشاره کرد و گفت: ۹۰۰میلیارد ریال طی این مدت در حوزه ارایه خدمات عمرانی جامعه هدف هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام تاکید کرد: یکی دیگر از مهمترین این خدمات توزیع بیش از ۲هزار جهیزیه و احداث ۴۲۶واحد مسکونی برای مددجویان ساکن در مناطق روستایی بوده است.

مرادی، پرداخت وام‌های ضروری توسط صندوق امداد ولایت، خدمات درمانی، توزیع وسایل سرمایشی و گرمایشی و ... را از دیگر خدمات این نهاد حمایتی به جامعه هدف در استان برشمرد.

وی به خدمات این نهاد در ماه رمضان امسال اشاره کرد و یادآور شد: مبلغ هدف گذاری شده مشارکت مردمی در ماه رمضان۳۷۰میلیارد ریال بوده که خوشبختانه ۱۳۰درصد تحقق یافته است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم رمضان امسال توزیع ۱۶۵هزار پرس غذا توسط ۱۵۰آشپزخانه محلی بوده بطوریکه هر نفر حداقل سه مرتبه غذای گرم دریافت کرده است.

وی افزود: در ماه ضیافت الهی ۱۶هزار بسته غذایی بین جامعه هدف توزیع شده است ودر این مدت پنج هزار و ۵۰۰ حامی نیز در این ماه مبارک حمایت از ایتام جامعه هدف را تقبل کرده اند.

 مرادی گفت: حامیان طی سال گذشته ۳۸۰ میلیارد ریال به حساب ایتام واریز کرده اند.

وی از تدارک ۳۵۰ پایگاه در استان برای جمع آوری فطریه مردم در مناطق استان خبر داد و تاکید کرد: همچنین ۷۰۰ نانوایی نیز به نرم افزار دریافت فطریه مجهز شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام درپایان اضافه کرد: اکنون ۲۷ هزار و ۵۰۰ خانوار در قالب ۶۵ هزار نفر از خدمات حمایتی این نهاد برخوردارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها