نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

چهار هزار واحد مسکونی در شهرستان اسلامشهر احداث می شود

یکی از هفت مدرسه مصوب‌ سفر ریاست‌جمهوری:

افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه خیری در شهرستان اسلامشهر

مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران از ساخت ۱۱۱ مدرسه با ۱۲۷۳ کلاس درس طی سال تحصیلی جاری در شهرستان های استان تهران خبر داد.
مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران از ساخت ۱۱۱ مدرسه با ۱۲۷۳ کلاس درس طی سال تحصیلی جاری در شهرستان های استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۹۳۷۹

عباس زارع عصر روز چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاح و خشت‌گذاری مدارس شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: رسالت اداره کل نوسازی مدارس استان تهران ساخت و ساز و تجهیز مدارس و رسالت آموزش و پرورش تعلیم و تربیت دانش آموز است، در کنار این دو دستگاه اجرایی، نهاد مردمی خیرین حضور دارند.

وی افزود: امسال ۱۱۱ مدرسه در قالب ۱۲۷۳ کلاس و در فضای ۱۶۲ هزار و ۵۰ متر مربع با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان که ۳۰ درصد آن توسط خیرین و مابقی از محل اعتبارات دولتی آماده و تحویل دانش آموزان دادیم که ۳۸ هزار دانش آموز در یک شیفت در آن تحصیل کنند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران با اشاره به اینکه در شهرستان اسلامشهر ۷ مدرسه باتوجه به مصوبات سفر ریاست جمهور به این شهرستان در حال ساخت است، تأکید کرد: با بهره‌برداری از مدارس ساخته شده در شهرستان اسلامشهر، سرانه آموزشی با نیم مترمربع افزایش از ۳.۱۸ به ۳.۶۳ مترمربع رسیده است‌.

زارع در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۱۲ مدرسه با ۱۶۵ کلاس درس در دست اجرا داریم که در مهرماه سال آتی ۸ مدرسه با ۱۲۵ کلاس درس در زیربنای ۱۴.۵۰۰ متر مربع ساخته و تحویل دانش آموزان اسلامشهر و چهاردانگه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها