معاون عمرانی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد؛

پیش‌بینی افتتاح ۷۰ پروژه ورزشی خوزستان در سال ۱۴۰۳

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد؛

ارتقای رتبه ورزشی خوزستان در جشنواره «شهید رجایی»

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در ارزیابی جشنواره شهید رجایی که یکی از معتبرترین ارزیابی‌های کشور است، در یک سال از رتبه هجدهم به رتبه ۶ ارتقا داشتیم.
کد خبر: ۱۴۴۹۲۴۹

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین - خوزستان، حمید بنی تمیم پیش از ظهر امروز (چهارشنبه 23 اسفند ماه) در حاشیه جلسه شورای ورزش خوزستان و در مراسم اهدا تجهیزات نجات غریق به شهرهای خوزستان در جمع خبرنگاران، ضمن تقدیر از استاندار خوزستان و معاون سیاسی و اجتماعی استاندار برای اهتمام نسبت به ورزش، اظهار کرد: جلسه امروز چند دستور کار داشت؛ یکی از موضوعات، ایمن سازی سواحل استان بود که از ابتدای سال‌جاری و با همت استانداری، اعتباری برای تجهیز نقاط خطر آفرین لحاظ شد که این تجهیزات امروز حاضر شد و قرار است به هفت شهرستان تحویل داده شود.

وی اضافه کرد: همچنین در جلسه شورای ورزش، پنج نفر از رؤسای هیأت‌های خوزستان ظرفیت‌های هیأت، کمبودها و ایراداتی را که در رشته‌های ورزشی وجود دارند، بیان کردند که امیدوار هستیم با توجه به ظرفیت‌هایی که وجود دارد بتوانیم خواسته‌های آنها را اجابت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: سایر دستورات جلسه نیز طبق برنامه مطرح شد و امیدوار هستیم با پیگیری این مصوبات بتوانیم قدم اثرگذاری را برای بهبود ورزش استان رقم بزنیم.

بنی تمیم در پاسخ به این سوال که «عملکرد ورزش خوزستان در یکسال جاری چگونه بوده است؟» بیان کرد: در ارزیابی جشنواره شهید رجایی که یکی از معتبرترین ارزیابی‌های کشور است، در یک سال از رتبه هجدهم به رتبه ۶ ارتقا داشتیم که به نظر بنده این گویای همه چیز است.

براساس این گزارش، در فاز اول، تجهیزات نجات غریق به شهرهای اهواز، گتوند، دزفول، بهبهان، شوشتر و ایذه اهدا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها