مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز خبر داد؛

یکپارچه سازی تابلوهای معابر برای اولین بار در سطح شهر اهواز

در آستانه چهارشنبه‌سوری؛

آتش‌نشانی اهواز آماده‌باش کامل است

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با توجه به فرارسیدن چهارشنبه آخر سال، تمام ۱۷ ایستگاه این سازمان در حالت آماده‌باش قرار دارند.
کد خبر: ۱۴۴۹۱۰۳

جام جم آنلاین - خوزستان، ابراهیم قنبری پیش از ظهر امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه به چهارشنبه آخر سال رسیده‌ایم تمام ۱۷ ایستگاه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در حالت آماده‌باش قرار دارند تا در صورت وقوع حادثه به سرعت خود را به محل برسانند.

وی افزود: برای اینکه حوادث کمتری را داشته باشیم، علاوه بر اینکه از ابتدای سال تحصیلی تاکنون ۷۰ هزار دانش‌آموز را آموزش خدمات ایمنی را ارائه داده‌ایم از ابتدای هفته جاری برای اینکه در چهارشنبه سوری حوادث کمتری داشته باشیم با حضور در مدارس نکات ایمنی را به دانش‌آموزان گوشزد کردیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای ایجاد کمترین حادثه به کار بسته‌ایم، تصریح کرد: هم‌وطنان برای اینکه پایان سال و عید خوبی داشته باشند با رعایت نکات ایمنی و استفاده نکردن از مواد منجره و خطرناک به سلامت این روز را به پایان برسانند تا هم ماه رمضان و هم نوروز خوبی را سپری کنند.

 

منبع: ایمنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها