یزد- همزمان با سراسر کشور اجرای طرح بازدید و نظارت بر سوخترسانی نوروزی در منطقه یزد با شعار، سوخت، تلاش و آبادانی در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد برگزار شد .
کد خبر: ۱۴۴۸۹۸۷

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مدیر منطقه اظهار داشت: این طرح با هدف تامین و نظارت بر سوخترسانی مطلوب و پایدار در پایان سال و آمادگی برای استقبال از مسافران نوروزی انجام شد .

 سید باقر نورالدینی گفت: طرح بازدید و نظارت با حضور مسئولین و نمایندگان اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری ، راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و جمعی از مسئولین و کارکنان منطقه برگزار گردید و سپس در قالب تیم های نظارتی به مراکز عرضه سوخت در سطح استان مراجعه و نسبت به بازدید و تکمیل چک لیست های ارزیابی در جایگاهها اقدام نمودند.

وی افزود: طرح نظارت بر سوخترسانی نوروزی از جمله طرحهای روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با شعار "سوخت ، تلاش و آبادانی" برنامه ریزی و با همت روابط عمومی های مناطق اجرا شد . 

نورالدینی تصریح کرد: تلاش شبانه روزی و بی وقفه کارکنان پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد در راستای ماموریت سازمانی شرکت، تامین، نگهداشت و توزیع سوخت در تمام ایام سال مثال زدنی است اما در ایام تعطیلات این تلاش مضاعف است و لازم است که این تلاش، به نحو مطلوبی اطلاع رسانی شود.

وی افزود: در همین راستا همه شهروندان و مسافران نوروزی در صورت مشاهده هرگونه تخلف در جایگاهها می توانند برای پیگیری و ثبت گزارش خود با مرکز پاسخگویی این شرکت به شماره 09627 تماس حاصل فرمایند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها