معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت در یزد:

ضرورت مشارکت خیرین در توسعه فناوری و مولدسازی دانشگاه

یزد- معاون حقوقی و امورمجلس وزارت بهداشت گفت: سابقه درخشان مردم استان یزد در زمینه خیرین سلامت و امورمذهبی، نشان از اعتقاد و عمل به ارزش های انسانی و دینی در این منطقه دارد.
کد خبر: ۱۴۴۸۸۲۲

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، دکتر سید حمید جمال‌الدینی در همایش تجلیل از خیرین سلامت استان اظهار داشت: با مشارکت چشمگیر خیرین در ساخت و ساز پروژه‌های عمرانی و خرید تجهیزات، بیماران یزدی نیاز به مراجعه به استان‌های دیگر ندارند و این موضوع بسیار مهم و قابل ستایش است.
وی ضمن قدردانی از خیرین سلامت،مدیر عاملان سازمان‌های مردم‌نهاد و داوطلبان سلامت گفت: در حال حاضر یکی از حوزه‌های مهم، مشارکت خیرین در مباحث مربوط به توسعه فناوری، مولدسازی دانشگاه و حمایت از دانشجویان مستعد برای تحصیل است که لازم است خیرین با نیک‌اندیشی خود در این حوزه‌ها نفوذ کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد هم در این همایش گفت: خیرین در صف مجاهدت در راه خداوند قرار دارند و این افتخاری بزرگ محسوب می شود.
دکتر سید مهدی هاشمی باجگانی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد مفتخر است که با حمایت خیرین،خدمات سلامت در سطح استان گسترش یافته و این استان به عنوان مرجع و مامنی برای بیماران از سراسر کشور بخصوص جنوب شرق کشور،مورد اعتماد و همراهی هموطنان است.
وی اظهار داشت:در دو سال گذشته ،بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان توسط خیرین سلامت استان در زمینه های مختلف بهداشت،درمان،آموزش و پژوهش هزینه شده و این موضوع قابل تقدیر است.
دکتر هاشمی با اشاره به اینکه هزینه های سلامت روز به روز در حال افزایش است خاطر نشان کرد: در حال حاضر ساخت و تجهیز هر تخت بیمارستانی حدود ۲۰ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد و دولت به تنهایی امکان ساخت و تکمیل پروژه ها را ندارد لذا استفاده از ظرفیت خیرین در عرصه سلامت بسیار تاثیرگذار است.
وی تصریح کرد: گرایش آگاهانه خیرین از درمان به سمت سایر حوزه های سلامت و مسائل بهداشتی ارتقایافته و مفتخریم که درحال حاضر،خیرین در حوزه های آموزش،پژوهش و طرح های نوین سلامت گام های ارزشمندی برداشته اند.

دکتر خاطره خان‌جان‌خانی، سرپرست مدیریت سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت دانشگاه هم گزارش جامعی از عملکرد حوزه سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت ارائه و دیگر نیازهای خیری حوزه سلامت را عنوان کرد.

در پایان این مراسم از ۴۰ تن از خیرین، چهار بنگاه اقتصادی مسئولیت‌پذیر اجتماعی در حوزه سلامت، هشت سازمان مردم‌نهاد و پنج حلقه میانی مردمی تجلیل شد.
همایش تجلیل از خیرین، سازمان‌های مردم‌نهاد و داوطلبان سلامت یزد با حضور دکتر سید حمید جمال‌الدینی (معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت)،دکتر بابک فرخی(مشاور معاونت حقوقی و امورمجلس)، مهندس محمدجواد حیدری‌پور (مدیرکل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت) و جمعی از مسئولان دانشگاه برگزار شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها