رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) فیروزکوه از مردم سخاوتمند شهرستان فیروزکوه خواست تا در جشن نیکوکاری امسال نقش آفرینی کنند
کد خبر: ۱۴۴۸۶۴۴

به گزارش جام جم آنلاین تهران، عباس دهباشی  رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه گفت: جشن نیکو کاری از ۱۴ اسفند همزمان با سالروز تأسیس نهاد انقلابی کمیته امداد امام (ره) به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سراسر کشور آغاز شد؛ و با استقرار پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی ۱۷ اسفند در سطح شهر (میدان معلم) ۱۸ اسفند مصلی نماز جمعه ۲۰ اسفند در سطح مدارس به صورت رسمی بزرگترین رویداد ملی-معنوی حمایت از نیازمندان در آستانه سال جدید در فیروزکوه آغاز خواهد شد.

دهباشی اظهار داشت: مردم سخاوتمند فیروزکوه از ابتدای سال جاری حمایت بی نظیری از مددجویان و خادمان خود در کمیته امداد داشتند و امیدواریم با تداوم این حس نوعدوستانه در آستانه سال نو و ماه رمضان بتوانیم از نیازمندان حمایت شایسته ای را انجام بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: امدادگران کمیته امداد امام (ره) به مدد الهی و همراهی مردم شریف شهرستان تا لحظه تحویل سال با تمامی توان خود در خدمت مددجویان بوده و برای رفع مشکلات نیازمندان تلاش خواهند کرد.

دهباشی با اعلام روش‌های مشارکت مردم در این پویش ملی، افزود: شماره کارت جهت واریز وجه ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۰۷۷۴۱ به نام اکرام و محسنین شهرستان فیروزکوه برای کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است. وی اضافه کرد: علاوه بر پایگاه‌ ها ، مراکز نیکوکاری و دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها