رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه از آغاز ماه دوم طرح فجرانه کالابرگ ‌الکترونیکی از هجدهم اسفندماه دراین شهرستان خبر داد
کد خبر: ۱۴۴۸۶۳۹

به گزارش جام جم آنلاین تهران،سمیعی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: ماه دوم طرح کالابرگ الکترونیکی(فجرانه) در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوارهای دهک‌ اول تا هفتم درآمدی از ۱۸ اسفند ماه آغاز می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:در این طرح خانوار دهک‌های اول تا هفتم مشمول ۲۲۰ هزار تومان اعتبار خرید ۱۱ قلم کالابرگی می‌شوند؛ ماه دوم این طرح ملی مصادف با حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروز از تاریخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول یاد آور شد:بر اساس این اطلاعیه، اعتبار جدید (۲۲۰ هزار تومانی) علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزارتومانی فعلی بوده و خانوار مشمول طرح به صورت مجزا یارانه نقدی خود را به صورت ماهانه دریافت خواهند کرد. مبلغ حمایتی دولت به صورت اعتبار در حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته و در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می‌شود.

سمیعی گفت:خانوارهای مشمول طرح می‌توانند اقلام سبد غذایی را طی یک ماه و متناسب با نیاز خود خرید نمایند و اجباری در خرید تمام اقلام به صورت یک جا وجود ندارد.

وی بیان داشت:افراد برای شناسایی این فروشگاه‌ها می‌توانند به نرم افزار کاربردی «شما» مراجعه و فروشگاه‌های اطراف خود را مشاهده نمایند. برای دریافت این نرم افزار می‌توانند به سکو های بازار، مای‌کت و یا سایت shoma.sfara.ir مراجعه نمایند؛ همچنین افراد از طریق کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* نیز می‌توانند نسبت به دریافت لینک نصب این نرم افزار اقدام نمایند. همچنین مرکز تماس ۶۳۶۹-۰۲۱ پاسخگویی سوالات و اعتراضات مردم عزیز است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها