در نیروگاه دوکوهه اندیمشک‎ صورت گرفت؛

تکمیل اتصالات خطوط ارتباطی پست GIS

با حضور رئیس جمهور پروژه‌های زیرساختی و توسعه‌ای شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با ارزش سرمایه‌گذاری 33 هزار و 837 میلیارد ریال افتتاح شد.
کد خبر: ۱۴۴۸۴۹۵

جام جم آنلاین - خوزستان، در هشتمین سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و هیئت دولت به خوزستان 32 پروژه انتقال و فوق توزیع این شرکت همزمان با طرح‌های صنعت آب و برق استان از محل گیت بوستان اهواز به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در توضیح این پروژه‌ها با بیان اینکه این طرح‌های بزرگ توسعه زیرساخت‌ها در سطح استان را به همراه دارد و باعث تامین برق پایدار برای همه بخش‌های مصرفی خواهد شد، تصریح کرد:  امروز 32 پروژه زیرساختی این شرکت در بخش احداث و توسعه پست‌ و خطوط انتقال و فوق  توزیع با ارزش سرمایه‌گذاری 33 هزار و 837 میلیارد ریال افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در شهرهای مختلف خوزستان بوده و توسعه متوازن زیرساخت‌های برق را عملیاتی کرده است، تصریح کرد: از این تعداد پروژه افتتاح شده، 18 پروژه در بخش احداث و توسعه پست‌های انتقال و فوق توزیع به ظرفیت 1992 مگاولت آمپر با ارزش سرمایه‌گذاری 31 هزار و 345 میلیارد ریال است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان افزود: 12 پروژه احداث خطوط انتقال و فوق توزیع به همراه تعویض مقره و هادی پر ظرفیت، به طول 54 کیلومتر مدار و ارزش سرمایه‌گذاری 2 هزار و 317 میلیارد ریال نیز با دستور رئیس جمهور افتتاح شد.

اسدی اضافه کرد: در بخش احداث خطوط فیبر نوری نیز 2 پروژه به طول 74 کیلومتر مدار و ارزش سرمایه‌گذاری 175 میلیارد ریال افتتاح شد.

وی اظهار کرد: فاز اول پست 132 کیلوولت دهداری به ظرفیت 50 مگاولت آمپر، افزایش ظرفیت پست 400 بهبهان به ظرفیت 315 مگاولت آمپر، تکمیل پست 132 کیلوولت GIS کیانشهر 1 در اهواز به ظرفیت 50 مگاولت آمپر، نصب ترانس در پست 400 کیلوولت شوشتر به ظرفیت 200 مگاولت آمپر، نصب ترانس در پست 230 کیلوولت اهواز 1 به ظرفیت 125 مگاولت آمپر، افزایش ظرفیت 50 مگاولت آمپری پست 132 کیلوولت کشاورزی، تکمیل پست 400 کیلوولت هاشمی به ظرفیت 315 مگاولت آمپر، نصب پست موبیل 132 کیلوولت شادگان به ظرفیت 30 مگاولت آمپر، نصب ترانس در پست 400 کیلوولت باغملک به ظرفیت 200 مگاولت آمپر، نصب ترانس در پست 230 کیلوولت سبزآب اندیمشک به ظرفیت 300 مگاولت آمپر، تکمیل پست‌های GIS خزامی و کارون در اهواز به ظرفیت 100 مگاولت آمپر و توسعه چند پست برق دیگر به همراه احداث 12 پروژه در بخش خطوط به طول 54 کیلومتر مدار و احداث 74 کیلومتر فیبر نوری، پروژه‌هایی هستند که امروز توسط رئیس جمهور و وزیر نیرو افتتاح شدند.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور و هیئت همراه با حضور در خوزستان علاوه بر پروژه‌های صنعت آب و برق استان، چندین پروژه را در بخش‌های مختلف افتتاح کردند.

رئیس جمهور در آیین افتتاح این پروژه ها ضمن تقدیر از مجریان ۲۸ طرح در حوزه آب و برق خوزستان، گفت: تمامی این اقدامات با هدف تامین رفاه و افزایش سطح بهره مندی مردم انجام می شود.

وی بر شناسایی و بکارگیری این ظرفیت‌ها در جهت تامین رفاه مردم و همچنین تشخیص اولویت‌ها به عنوان سه رکن اصلی در کشور تاکید کرد و گفت: مدیریت و بهره وری آب، برق، سوخت و همچنین استفاده بهینه از این منابع همواره مورد تاکید است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها