پایان رسیدگی به پرونده امیرحسین مقصودلو در دادگاه انقلاب

تتلو: به جای مشروبات الکلی می‌خواستم جایگزین گیاهی معرفی کنم

اولین جلسه رسیدگی به پرونده تتلو برگزار شد

تتلو، به وقت محاکمه

سه ماه بعد از اخراج امیرحسین مقصودلو از ترکیه و انتقالش به ایران، جلسه محاکمه او در شعبه۲۶ دادگاه انقلاب تهران برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۴۷۹۸۷
تتلو، به وقت محاکمه

به گزارش خبرنگار جام‌جم، تتلو اوایل آذرامسال و با ورود پلیس ترکیه به ماجرای خانه وحشت او، تلاش کرد شرایط را برای بازگشت به ایران فراهم کند و چندین بار هم در فرودگاه استانبول و مقابل کنسولگری ایران جنجال به پا کرد. جنجال‌هایی که سرانجام باعث دستگیری او شد. بازداشت تتلو در اواسط آذر احتمال استرداد او به کشور را قوت بخشید تا این‌که پلیس ترکیه او را اخراج و در مرز بازرگان تحویل پلیس ایران شد. پس از انتقال تتلو به تهران رسیدگی به پرونده‌اش در دو بخش دادسرا و دادگاه کیفری یک تهران آغاز شد. در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران او با اتهام سب‌النبی رو‌به‌رو بود. همچنین براساس اعلام مهر، در دادسرا او با اتهام تشویق مردم به فساد و فحشا و فراهم کردن موجبات آن با تولید و انتشار آثار هنری مستهجن، دایر کردن سایت شرط‌بندی به منظور قمار ودعوت مردم به این کاررو‌به‌رو شد‌. با تکمیل تحقیقات در دادسرا، پرونده به شعبه۲۶ دادگاه انقلاب تهران ارسال شد‌.صبح دیروز نخستین جلسه رسیدگی به پرونده به ریاست قاضی افشاری وبا حضور قاضی مستشار، نماینده دادستان و متهم و وکیلش برگزار شد. 

در این جلسه نماینده دادستان به تشریح کیفرخواست پرداخت و گفت: «‌امیر‌حسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو چندین بار درسال‌های۸۶، ۹۲ و۹۵ در داخل کشور دستگیرشده بود. متهم درسال۹۷ کشور را به مقصد گرجستان ترک و درسال۹۸ به کشور ترکیه مهاجرت کرد. وی در آذرماه امسال توسط پلیس ترکیه به مرز ایران منتقل و با هماهنگی صورت گرفته و حکم قضایی دستگیر شد.»
پس ازقرائت کیفرخواست ازسوی نماینده دادستان، قاضی اعلام کرد به منظور کسب آمادگی متهم و وکیل، ختم جلسه دادگاه را اعلام می‌کنیم و زمان جلسه آینده اعلام می‌شود. گفتنی است در جلسه اول دادگاه مادر و خواهر متهم حاضر بوده و در حاشیه دادگاه با وی ملاقات کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها