مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد اعلام کرد؛

فعالیت 574 گلخانه‌دار در محمودآباد

از سوی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران انجام شد؛

تقدیر از معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۴۴۷۷۴۷

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،حسینعلی محمدی شیرکلایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از حسین نگهدار معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران تقدیر و تشکر کرد.

در این نامه آمده است: "استان مازندران به لحاظ تعدد و تنوع وقوع حوادث طبیعی در سطح کشور از جمله استان های نخست حادثه خیز کشور محسوب می گردد که برنامه ریزی و بکارگیری نیروهای کارآمد در سطوح مختلف کارشناسی، مدیریتی، نظارتی با هدف انجام اقدامات موثر و لازم از ضروریات می باشد، بدون ترید سعی و تلاش در راستای یاری رساندن به آسیب دیدگان ناشی از حوادث غیرمترقبه و کاهش آلام آنان اقدامی است ارزشی که موجب رضای الهی می باشد.

پیشاپیش با تبریک فرارسیدن نوروز باستانی، تولد دوباره طبیعت، پیام آور دوستی، عشق، محبت و تحول به مراحل نیکوتر و برتر بر خود لازم می دانم از مساعی و تلاش های ارزشمند جنابعالی در سال 1402 مبتنی بر سیاست های دولت مردمی در جهت یاری رساندن و توجه خاص به اقشار آسیب دیده در تامین مالی از طریق پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و امهال تسهیلات پرداختی موضوع بند د تبصره 16 قانون بودجه و بند خ ماده 33 برنامه ششم توسعه کشور تقدیر و تشکر بعمل می آورم.

امید است در سایه الطاف الهی و بهره گیری از تجربیات گذشته و دانش نوین و تبدیل تهدیدها به فرصت ها و ایجاد جامعه ای پایدار و تاب آور موفق و موید باشید."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها