حاج محمد شهرکی خیر گنبدی در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: ما باید تمام تلاش خود را برای ایجاد امید آفرینی به کار بگیریم تا از این طریق حضور حداکثری مردم را پای صندوق های رای شاهد باشیم.
 حاج محمد شهرکی خیر گنبدی در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: ما باید تمام تلاش خود را برای ایجاد امید آفرینی به کار بگیریم تا از این طریق حضور حداکثری مردم را پای صندوق های رای شاهد باشیم.
کد خبر: ۱۴۴۶۳۸۷
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان شهرکی گفت : طرح نذر تخصص و بانک زمان در نقاط مختلف استان به ویژه نواحی محروم اجرا می شود و همچنین خیرین گوش به فرمان ولی فقیه پای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند.
رئیس هییت مدیره ی مجمع خیرین گلستان متذکر شد : رسانه ها در جهت تحقق پیام مهم مقام معظم رهبری و با هدف ساختن و داشتن ایرانی آباد و سربلند ایمان و امید را در بین مردم ترویج بدهند.
محمد شهرکی اضافه کرد : امروز همه سرباز گوش یه فرمان مقام معظم رهبری و حافظ دستاوردهای نظام هستیم و تقش اساسی رسانه ها قابل احترام و اعتناست، برای سربلندی نظام و برگزاری انتخابات با شکوه تلاش کنید تا امیدمان تقویت و امید دشمن نا امید بشود.

شهرکی افزود : خبرنگاران نیروئی تاثیرگذار در جامعه هستند و امروز در کنار سایر اقشار برای سربلندی نظام و برگزاری انتخابات پرشور تلاش می کنند.

شهرکی در ادامه بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران، نظام خوبی است و همه مردم باید در حفظ آن کوشا باشند، دشمن به دنبال هر توطئه ای است که مردم را نا امید کند، اما مردم با حضور حداکثری پای صندوق های رای دشمن را ناکام و مشتی بر دهان آنها خواهند زد.

وی ادامه داد : نذر تخصص و بانک زمان در نقاط محروم استان اجرا می شود. مجمع خیرین گلستان تا به امروز قدم های مثبت خوبی برداشته است.
شهرکی درباره خروجی این نشست اظهار کرد : ملت ما خام رسانه های بیگانه نمی شوند و در جنگ رسانه ای خبرنگاران جهادی مثل رزمندکان هشت سال دفاع مقدس برای سربلندی این آب و خاک تلاش خستگی ناپذیری خواهند داشت.
وی در ادامه توضیح داد : گلایه گذاری ها و کم و کاستی ها بماند برای بعد، ما همگی سرباز ولایت فقیه هستیم و مهمترین هدف مان در آینده ی نزدیک برگزاری انتخاباتی با شکوه و عزتمندانه است و برای تحقق این مساله با جان و دل تلاش می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها