سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام خبر داد؛

کاشت ۱۰ هزار اصله نهال در استان ایلام

سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام خبر داد؛

امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۸۵ نفر متاثر از سیل

سرپرست جمعیت هلال احمر ایلام از امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۸۵ نفر متاثر از سیل خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۵۵۱۳

به گزارش جام جم آنلاین ؛ حمزه محمدی مقدم سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام  اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی از دو روز گذشته به استان و بارش شدید باران برخی از منازل مسکونی در شهرستان‌های ایلام و دره شهر دچار آبگرفتگی شدند که بلافاصله تیم‌های عملیاتی سیلاب اعزام شدند.

وی گفت: تاکنون امداد رسانی به ۸۵ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی و تخلیه آب ۱۷ منزل مسکونی در شهرستان‌های ایلام و دره شهر انجام شده و نجاتگران هلال احمر عشایر منطقه کره پو شهرستان چوار را ارزیابی کردند، همچنین ۶ تخته پتو، ۴ تخته موکت و ۱ شعله والر در بین سیل زدگان توزیع شده است.

حمزه محمدی مقدم سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام در پی اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و مدیریت بحران استانداری از شعبه و پایگاه‌های امدادی شهرستان‌های بدره، دره شهر، آبدانان، دهلران، ایوان و مهران بازدید کردند.

وی تصریح کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در حالت آماده باش کامل به سر می‌بردند تا در صورت بروز حوادث به مردم خدمات لازم را ارائه دهند.

وی افزود: هموطنان در صورت بروز هرگونه حادثه می‌توانند با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ایلام تماس حاصل نمایند تا امدادگران هلال‌احمر در کمترین زمان در محل وقوع حادثه حاضر و خدمات خود را ارائه دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها