در هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی چه خبر است؟

یک اردیبهشت بی‌بدیل

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از راهیابی ۵ اثر نمایشی از استان کرمان به مرحله بازبینی جشنواره تئاتر رضوی خبر داد.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از راهیابی ۵ اثر نمایشی از استان کرمان به مرحله بازبینی جشنواره تئاتر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۴۶۴۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ وحیدمحمدی، افزود: طرح و آثار حمیدرضا غیاث با عنوان (غذای حضرت)، مهدی حشمتی با عنوان (طبرسی، پلاک۵۰۳)، روح‌الله آریس با عنوان (چشم هایش به راه هست هنوز)، علی افسری‌نژاد با عنوان (تعزیه دختر شیرزاد یهودی و امام رضا علیه السلام) و احسان رضوانی با عنوان ببخش نبخش) در بین ۴۰ اثر انتخابی این بخش قرار گرفته‌اند.

وی افزود: بیشترین تعداد آثار راه یافته به این مرحله از استان‌های کرمان و تهران هرکدام با ۵ اثر می‌باشد که نشان از توانمندی و عزم هنرمندان برای گسترش رونق تولید آثارنمایش خیابانی این خطه دارد.

محمدی، از تلاش مؤثر هنرمندان و برنامه‌ریزی خوب دفتر تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی استان تشکر و اظهار امیدواری کرد همه آثار راه یافته هنرمندان با پرداخت مناسب هنری امکان قرار گرفتن در بین ۱۲ اثر نهایی و اجرا در این جشنواره معنوی را داشته باشند.

شایان ذکر است، هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی با مشارکت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری انقلاب اسلامی، موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و همراهی اداره‌ کل هنرهای نمایشی و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها، و به دبیری اتابک نادری، با هدف دسترسی بیشترعموم مخاطبین و با محوریت اجرای عمومی آثار نمایشی در محل تولید، بهار 1403، هم زمان با دهه کرامت برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها