پیش از فصل تعطیلات، گوگل مپ قابلیت‌های جدیدی را دردسترس قرار داده و به مردم اجازه می‌دهد به مکان‌ها رأی دهند. همچنین فیلترهایی برای مسیرهای حمل‌ونقل عمومی منتشر می‌شود.
کد خبر: ۱۴۴۱۹۳۶
 
Google Maps (Google’s web mapping service (launched ۲۰۰۵) اکنون به شما امکان می‌دهد تا مسیر‌ها را بر‌اساس بهترین مسیر، نقل‌و‌انتقالات کمتر، پیاده‌روی کمتر، قابلیت دسترسی با صندلی چرخ‌دار و کمترین هزینه فیلتر کنید. این فهرست گزینه‌ها را بر این اساس به‌روز می‌کند. گوگل مپ این امکان را فراهم می‌کند که به گزینه‌های مدنظر خود برای تعیین حمل‌و‌نقل دلخواه (قطار، تراموا، مترو، اتوبوس و…) وحالت‌های اتصال (رانندگی و خدمات سفر و دوچرخه) به‌راحتی دسترسی پیدا کنید.
 
کاربرد  گوگل مپ
گوگل مپس یک محصول وب از شرکت گوگل است. در گوگل مپ‌، نقشه های دقیق و کاملی از زمین ارائه می شود.) در توجه به این موضوع که به کدام ایستگاه حمل‌و‌نقل عمومی وارد و از آن خارج می‌شوید، بهبود یافته است. این شامل جهت خیابان و مسیر (پیاده‌روی) روشن برای رفت‌و‌آمد به آن ایستگاه است. این اطلاعات دربیش از۸۰ شهر، از‌جمله برلین، بوستون، لندن، مادرید، نیویورک، پاریس، سنگاپور، سیدنی، توکیو و تورنتو دردسترس قرار دارد.

اضافه شدن مکان‌ها و یادداشت‌ها
گوگل مپ فهرست‌های مشترکی اضافه می‌کندکه ازطریق لینک‌می‌تواند بادیگران به‌اشتراک بگذاید شوند. هنگام پیوستن، مکان‌ها ویادداشت‌ها رامی‌توانید اضافه کنید. افزون‌براین، در‌صورت اضافه‌شدن مکان‌های جدید، می‌توانید به‌روزرسانی دریافت کنید.

اضافه  شدن امکان رای،‌قلب و ... 
گوگل مپ به شما امکان می‌دهد تا با پنج شکلک ارائه‌شده برای فهرست‌ها، به جایی که می‌خواهید بروید و نیز رأی دهید. این شکلک‌ها عبارت‌اند از: قلب، صورتک خندان، آتش، پول نقد با بال (گران‌قیمت) و انگشت شست پایین.

اضافه کردن عکس، بررسی و...
علاوه‌براین، تازه‌ترین به‌روزرسانی گوگل مپ اکنون‌به شما امکان می‌دهد تا به عکس‌ها، ویدئوها و بررسی‌ها(محتوای تولید‌شده کاربر) با شکلک واکنش نشان دهید. این ویژگی‌های جدید برای کاربران اندروید وiOS به زودی منتشر می‌شوند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها