فرمانده انتظامی استان ایلام عنوان کرد:

توقیف ۱۸۰ خودروی شوتی در استان ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از توقیف ۱۸۰ خودروی شوتی در این استان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: همراهی و تعامل رسانه ها با پلیس، نقش مهمی در ارتقای امنیت اجتماعی پایدار خواهد داشت.
کد خبر: ۱۴۳۵۴۲۰

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ سردار جمال سلمانی در دیدار اعضای شورای اطلاع رسانی دولت در استان ایلام افزود: تعامل خوبی بین فرماندهی انتظامی ایلام و رسانه‌های این استان وجود دارد و تاکنون در سایه این تعامل توفیقات خوبی را در حوزه‌های مختلف به ویژه در ایجاد امنیت پایدار شاهد بوده ایم.

وی ادامه داد: رسانه‌ها به دلیل ارتباط مستقیم با اقشار مختلف مردم نقش بسزایی برای ایجاد آرامش در جامعه دارند و افزایش همکاری پلیس با این قشر، برای ایجاد محیطی امن در جامعه بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: تامین امنیت یکی از ضروریات زندگی اجتماعی است که پلیس مفتخر به ایجاد امنیت در جامعه است.

سردار سلمانی بیان کرد: نیروی انتظامی استان ایلام در برخورد با اراذل و اوباش جدی بوده و با هنجارشکنان و قانون شکنان بدون هیچ اغماضی برخورد می‌کند.

وی اضافه کرد: طرح آرامش و انضباط در شهر، اطراف مدارس، دانشگاه و بازار توسط پلیس ایلام اجرا می‌شود و در این راستا، اولویت ما برخورد مقتدرانه با سوداگران و فروشندگان مواد مخدر است.

۱۸۰ خودروی شوتی در ایلام توقیف شده است

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: در طرح توقیف خودرو‌های شوتی ایلام استان ایلام دهمین استان کشور است، در این خصوص تا کنون ۱۸۰ خودرو توقیف شده است.

سردار سلمانی افزود: کاهش آسیب اجتماعی در دستور کار فرماندهی انتظامی استان قرار دارد و باید در این خصوص فرهنگ سازی و آسیب شناسی لازم انجام شود و آموزش‌ها در سطح دانشگاه‌ها و مدارس ارائه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها