امام جمعه کومله با انتقاد از عدم صدور مجوز بهره‌برداری بیمارستان سردار شهید املاکی گفت: امروز متاسفانه پس از گذشت تقریباً یک سال از افتتاح این واحد درمانی، مردم منطقه نتوانسته‌اند از خدمات کامل این بیمارستان بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۱۴۳۴۸۰۹

گیلان-جام جم آنلاین-حجت الاسلام «محیطی» امام جمعه بخش کومله لنگرود در خطبه های نماز جمعه با انتقاد از عدم صدور مجوز بهره‌برداری بیمارستان سردار شهید املاکی کومله، خواستار توجه ویژه مسئولین استان به خصوص استاندار گیلان در رابطه با این موضوع شد.

امام جمعه کومله  با بیان اینکه در اسفند سال گذشته این بیمارستان با تلاش‌های شبانه روزی مدیران درمان تامین اجتماعی گیلان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان افتتاح شد، افزود: امروز متاسفانه پس از گذشت تقریباً یک سال از افتتاح این واحد درمانی، مردم منطقه نتوانسته‌اند از خدمات کامل این بیمارستان بهره‌مند شوند.

محیطی بیان کرد: همانطور که می‌دانید این بیمارستان دومین بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی در استان گیلان است و بیمه شدگان تامین اجتماعی می توانند از خدمات درمانی آن به صورت رایگان استفاده کنند.

امام جمعه کومله با تاکید بر اینکه دلیل کاستی‌های حال حاضر این بیمارستان را از مسئولین درمان تامین اجتماعی در گیلان جویا شده، خاطرنشان کرد: «دکتر ابراهیمی» مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان اعلام کرد که «ما به دلیل عدم صدور مجوز بهره‌برداری نتوانسته ایم تعدادی از بخش‌های بیمارستان را فعال کنیم. توانستیم بسیاری از ایرادات بازرسان را حل کرده و این آمادگی در مجموعه درمان تامین اجتماعی استان، کادر پزشکی و درمانی بیمارستان شهید املاکی وجود دارد تا با حل این مشکل خدمات رایگان درمانی درخور مردم منطقه که ولی نعمت ما هستند ارائه کنیم».

محیطی با تاکید بر اینکه همین جا از مسئولین استان، استاندار گیلان و همچنین از مدیر  دانشگاه علوم پزشکی گیلان می خواهم در اسرع وقت و با عنایت ویژه پروانه بهره‌برداری این بیمارستان را صادر کند، یادآور شد: مردم محروم منطقه چشم انتظار تدبیر مسئولین استان هستند تا بتوانند از خدمات بروز بیمارستان شهید املاکی در کومله شهرستان لنگرود بهره‌مند شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها