کوروش حصیرباف و شهرام دبیری نمایندگان استان های سمنان و آذربایجان شرقی در شورای عالی استانها از مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان و مرکز پزشکی هسته ای راه اسمان بازدید نمودند.
کد خبر: ۱۴۳۴۵۹۹
نویسنده بهروز بهشتی

کوروش حصیرباف و شهرام دبیری نمایندگان استان های سمنان و آذربایجان شرقی در شورای عالی استانها از مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان  و مرکز پزشکی هسته ای راه اسمان بازدید نمودند.


مهندس حصیرباف عضو شورای شهر نمونه بین المللی شهر شهمیرزاد و نماینده مردم استان سمنان در شورای عالی استانها گفتند جناب دکتر دبیری از پزشکان  و متخصصین پزشکی هسته ای خوشنام کشور و عضو منتخب مردم در چندین دوره شورای اسلامی شهر تبریز و هم اکنون رییس شورای شهر و عضو هیت علمی دانشگاه علوم پزشکی و مدیر بیمارستان خصوصی تخصصی ولیعصر تبریز می باشند.

احمد صدیقی مدیر مرکز پزشکی هسته ای راه آسمان طی این بازدید، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط پزشکان و خیرین برای تجهیز این مرکز و ارائه خدمات درمانی به بیماران مراجعه کننده از سراسر کشور و استان، مشکلات این مجموعه اعم از کمبود امکانات و تجهیزات لازم و موانع  تامین منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل پروژه در حال احداث و تجهیز این مرکز را تشریح نمود.

نماینده استان آذربایجان شرقی در شورای عالی استانها با ارایه پیشنهادات تخصصی علمی ، ضمن قدردانی از این حرکت خیرخواهانه، از مدیریت، اعضا و کارکنان این مرکز دعوت کرد تا از بیمارستان ولیعصر تبریز بازدید نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها