تهیه کننده و مجری گیلانی برنامه تلویزیونی «نسیم آوا»:

برنامه سازی متعهدانه همراه با رضایت مخاطب اولویت ما در «نسیم آوا» است

تهیه کننده برنامه نسیم آوا که از شبکه نسیم پخش می شود می گوید :امروز در سری چهارم برنامه نسیم آوا هستیم و این برنامه در طی این سالها با تولید و حمایت از موسیقی های فاخر کشور در حوزه های موسیقی اقوام ، وطن ، پاپ و سنتی و ... گام بر می دارد . به لطف خدا و تلاش همکاران محترمم در برنامه همواره سطح خوبی از همراهی و رضایت مخاطب را داشته ایم
کد خبر: ۱۴۳۳۸۱۵
نویسنده مهدی شریعت ناصری

ضمن معرفی خودتان از ایده ابتدایی ساخت برنامه نسیم آوا برایمان بگویید.
سلام و درود محمدرضا محبی هستم حدود ۱۴ سال هست با عناوین مختلف همچون گوینده ، مجری ، نویسنده و تهیه کننده در سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی مشغول فعالیت هستم و سابقه اجرا در شبکه های آفتاب (استان مرکزی) ، باران (استان گیلان) ، سلامت ، شما ، جام جم و شبکه سه را در کارنامه دارم .و هم اکنون هم مشغول برنامه سازی و اجرا در شبکه محترم نسیم سیما هستم.برنامه نسیم آوا از حوالی دی ماه ۱۳۹۴ و همزمان با شب یلدا برای اولین بار به روی آنتن رفت و ایده اولیه این برنامه صرفا برای پخش موسیقی های
پاپ بود که رفته رفته در طی این سالها به مسیری جامع تر و خلاقانه تر پیش رفته است.

امروز چند سری برنامه نسیم آوا ساخته شده است. برای تولید ارزشمند چه کرده اید و چقدر توانسته اید جذب مخاطب داشته باشید
امروز در سری چهارم برنامه نسیم آوا هستیم و این برنامه در طی این سالها با تولید و حمایت از موسیقی های فاخر کشور در حوزه های موسیقی اقوام ، وطن ، پاپ و سنتی و ... گام بردارد . به لطف خدا و تلاش همکاران محترمم در برنامه همواره سطح خوبی از همراهی و رضایت مخاطب را داشته ایم . حتی در سال 1399 طبق آخرین نظرسنجی سازمان برنامه نسیم آوا با 4/94 درصد میزان رضایت در بین برنامه های شبکه نسیم بالاترین میزان رضایت را به خود اختصاص داد و همچنین در بین کلیه برنامه های تلویزیونی حایز کسب رتبه سوم رضایتمندی مخاطب شد.

دغدغه امروز عوامل برنامه ساز برنامه نسیم آوا چیست و چه چالش های در تولید این برنامه دارید؟
دغدغه امروز گروه برنامه ساز نسیم آوا گام برداشتن حول محور سند تحول سازمان خصوصا دو اصل مهم هویت محوری و عدالت گستری هست ، که در برنامه به قدر بضاعت مشغول انجام آن هستیم که موسیقی های مبتنی بر فرهنگ کشورمان ، تولید ویژه برنامه های مناسبتی مدهبی و ملی همچون محرم یا دهه فجر و ... که نشان از ارادت هنرمندان عرصه موسیقی به این مناسبتها دارد ، ایجاد فرصت برای گروههای سرود سطح کشور از تمامی روستاها وشهرهای کشور ، تولید پویشهای مختلف برای به تصویر کشیدن هویت محوری مردم عزیز ایران و پایبندی نسبت به آرمانها به عنوان مثال در قضیه طوفان الاقصی و پویش لباهنگ ، پرداختن به موسیقی سنتی و همچنین حمایت از شاعران ، خوانندگان و اهالی متعهد عرصه موسیقی و نهایتا ایجاد ذائقه ای که مبتنی بر فرهنگ کشورمان باشد ، که با تشکیل گروههای اندیشه ورز در تلاش هستیم به اهداف فوق بیشتر نیل پیدا کنیم.


در پایان فکر میکنید حمایت های مدیران صدا و سیما و شبکه نسیم چقدر می تواند در تولید یک برنامه تلویزیونی فاخر تاثیر داشته باشد.
به واقع هدف اصلی هر برنامه ای حرکت در مسیر برنامه سازی متعهدانه و رضایت مخاطب است و این هدف زمانی محقق می شود که مدیران نسبت به حمایت از برنامه و برنامه ساز دغدغه مند باشند که این امر در شبکه نسیم در مورد تمامی برنامه ها خصوصا نسیم آوا به حد بسیار مطلوبی وجود دارد و جا دارد در این مصاحبه از جناب آقای دکتر خوشرو مدیر محترم شبکه ، جناب آقای لنگرودی قائم مقام محترم و جناب آقای اشرف مدیر محترم تامین شبکه ، همه همکاران محترم شبکه و همچنین جناب آقای دکتر قزوه رییس محترم مرکز شعر ،موسیقی و سرود سازمان تقدیر و تشکر نمایم .در پایان نیز از عوامل محترم برنامه که به همدلانه ترین شکل ممکن همراه اینجانب هستند کمال سپاسگزاری را دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها