اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ استاندار خراسان شمالی گفت: جنایات رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم غزه محکوم است.
کد خبر: ۱۴۲۹۴۴۹
نویسنده اسدالله ابراهیمی

جنایات رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم غزه محکوم است

محمدرضا حسین نژاد در تجمع اعتراضی خبرنگاران استان نسبت به جنایات جنگی و ضد بشری رژیم صهیونیستی اسرائیل علیه مناطق مسکونی، غیر نظامیان، امدادگران و خبرنگاران که ۱۴ آبان ماه در محل استانداری برگزار شد، اظهارکرد: امروز خبرنگاران با مسئولیت و متعهد خراسان شمالی به دو دلیل، مظلومیت مردم غزه و جنایات جنگی رژیم غاصب صهیونیستی علیه این مردم و شکستن تمام پیمان های بین اللملی اعتراض خود را اعلام کردند.
وی افزود: خبرنگاران با این احساس مسولیت گرد هم آمده‌ و جنایات این رژیم را محکوم کردند و ما هم با حمایت از درخواست خبرنگاران، شکایات و صدای این قشر را به مجامع بین المللی خواهم رساند.
حسین نژاد گفت: روزی تاریخ گواهی خواهد داد که مردم جمهوری اسلامی ایران از تمام اقشار،  این احساس مسئولیت و همدردی و حمایت را از مردم مظلوم فلسطین داشتند و به صورت شاخص امروز خبرنگاران متعهد خراسان شمالی این پیام را رساندند.
وی اظهار امیدواری کرد به زودی شاهد در هم شکستن بنیان رژیم غاصب و محاکمه جنایت کاران جهان خواهیم بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی نیز از این احساس مسئولیت و  این همدردی و همدلی خبرنگاران استان با مردم مظلوم غزه تقدیر کرد و گفت: پیگیر این درخواست و اقدام خدا پسندانه خبرنگاران خواهیم بود.
حسن ناهیدی افزود: امروزه یک بصیرت جهانی اتفاق افتاده است و هر روز شاهد اعتراض مردم در سراسر کشورها علیه جنایات رژیم صهیونیستی هستیم.
یادآور می شود امروز ۱۴ آبان خبرنگاران خراسان شمالی با حضور در محل استانداری، رژیم صهیونیستی را برای نقض حقوق بشر و حقوق بشر دوستانه و کشتار غیرنظامیان، امدادگران و به ویژه کشتار ۴۶ خبرنگار بی گناه، در محل استانداری حضور یافته و نامه اعتراضی خود برای ارائه به مجامع و سازمانهای بین المللی تقدیم استاندار کردند./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها