فرماندار خمین گفت: یوم الله ۱۳ آبان در خمین با توجه به وقایع اخیر در غزه با تاکید بر محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی برگزار شود.
کد خبر: ۱۴۲۸۱۵۸

 به گزارش جام جم آنلاین ،حمید کمانکش روز دوشنبه در نشست هماهنگی راهپیمایی ۱۳ آبان در خمین، افزود: اقشار مختلف مردم بارها انزجار خود را از حملات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس و حمایت از مردم بی دفاع فلسطین اعلام کردند و انتظار دارند در راهپیمایی ۱۳ آبان به طور ویژه به این مسئله پرداخته شود.

فرماندار خمین گفت: فضاسازی محیطی با موضوع استکبارستیزی و برگزاری نشست‌های بصیرتی، دانش افزایی و فرهنگی با محوریت استکبار ستیزی و پاسخ به شبهات درباره مسائل غزه توسط هادیان سیاسی در مجامع عمومی، مدارس و مراکز آموزش عالی همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در دستور کار قرار گیرد.

کمانکش بیان کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی۱۳ آبان ضروری است.

امام جمعه خمین نیز در این نشست اظهار کرد: از ظرفیت انجمن اسلامی دانش آموزان برای برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان استفاده شود.

حجت الاسلام سیدقاسم میرصادقی افزود: برنامه‌های گرامیداشت ۱۳ آبان باید جذاب و براساس ذائقه دانش آموزان اجرا شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین نیز در این نشست با اشاره به هوشیاری ملت در هر مقطع تاریخ انقلاب اسلامی گفت: حماسه ۱۳ آبان نقطه پایان دوران تهدید و تحقیر ایران از سوی استکبار جهانی است.

سرهنگ پاسدار علی اکبر حسینی ادامه داد: ۱۳ آبان ماه سد محکمی در برابر جریان تامین منافع نامشروع ایالات متحده و غرب زیاده خواه بود.

وی افزود: «طوفان الاقصی» قدرت ادعایی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت و واکنش‌هایی که اسرائیل پس از این حمله نشان می‌دهد، از سر ناچاری و درماندگی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین اظهار کرد: جنایات اسرائیل پس از طوفان الاقصی با هدف ترمیم زخم نفوذ حماس است.

سرهنگ پاسدار حسینی تاکید کرد: آیین گرامیداشت ۱۳ آبان باید با حضور گسترده دانش آموزان و اقشار مختلف مردم برگزار شود.

در این جلسه مقرر شد شرکت کنندگان در آیین ۱۳ آبان مسیر ۱۵ خرداد تا میدان مدرس خمین را راهپیمایی کنند.

 
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها