برنامه پخش‌کننده ویدئو MX Player یکی از محبوب‌ترین عناوین در زمینه خود به شمار می‌رود که به دلیل ارائه قابلیت‌های پیشرفته، جایگاه ویژه‌ای نزد کاربران اندروید دارد. چسباندن زیرنویس به فیلم در اندروید با این اپلیکیشن هم به چندین روش مختلف امکان‌پذیر است و از قابلیت جست‌وجوی آنلاین نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد.
کد خبر: ۱۴۲۸۰۷۲
 
۱- برای فعال کردن زیرنویس گنجانده شده با ویدئو (SoftSub) ابتدا وارد برنامه MX Player شده و سپس ویدئوی مورد نظر را باز کنید.

۲- اکنون اگر فایل دارای زیرنویس همراه با خود باشد، می‌توانید آن را در پایین عنوان Subtitle مشاهده کرده و در صورت نیاز با یکبار لمس، به حالت فعال تبدیل نمایید.

۳- جهت افزودن فایل زیرنویس که به صورت جداگانه دانلود کرده‌اید، دوباره فایل ویدئو را بازکرده و وارد بخش Subtitle شوید.

۴- در منوی Subtitle گزینه Open را انتخاب نموده و سپس به مسیر ذخیره شدن فایل زیرنویس رفته، آن را انتخاب نمایید.

۵- در صورت نمایش پیام پس از انتخاب فایل، گزینه Replace را بزنید تا فایل جدید جایگزین زیرنویس قبلی شود.

۶- در نهایت برای جست‌وجوی مستقیم و چسباندن زیرنویس به فیلم در اندروید از طریق MX Player، دوباره وارد منوی Subtitle شوید و گزینه Online subtitles را انتخاب نمایید.

۷- در قسمت بعدی، گزینه Search را انتخاب نمایید. سپس روی عبارت English )en) بزنید و پس از برداشتن تیک زبان انگلیسی، گزینه فارسی(fa) را انتخاب کرده و کلید OK را بزنید.

۸- همچنین می‌توانید با زدن تیک گزینه Enter your search text عبارت مورد جست‌وجو را تغییر دهید. از آنجایی که نام فایل معمولا جزئیات اضافی زیادی دارد، بهتر است تنها نام فیلم و سال تولید آن را باقی بگذارید.

۹- با لمس عبارت opensubtitles.org قادر خواهید بود پایگاه داده برای جست‌وجوی زیرنویس را هم تغییر دهید.

۱۰- درنهایت کلید OK را بزنید تا فرآیند جست‌وجو، آغاز شود. پس از به اتمام رسیدن این فرآیند، می‌توانید با انتخاب فایل مورد نظر و زدن کلید Download، آن را روی حافظه داخلی دستگاه ذخیره کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها