درحال حاضر مایکروسافت ابزاری به نام Microsoft Loop دارد که به شما کمک می‌کند تا ایده‌‌ها و پروژه‌‌ها را مدیریت کنید. در این مقاله نحوه استفاده از آن را به شما نشان خواهیم داد.
کد خبر: ۱۴۲۷۰۶۷
مدیریت پروژه با Microsoft Loop در ویندوز۱۱

Microsoft Loop (collaboration software) یک ابزار آنلاین همکاری و بهره‌وری است که فضاهای کاری، صفحات و مؤلفه‌ها را با یکدیگر ترکیب می‌کند تا به افراد کمک کند پروژه‌ها را مدیریت و با هم کار کنند و مشابه Notion و Google Workspace است.

ابزار Loop یک راه حل عالی برای تهیه لیست وظایف، یادداشت‌های جلسه، ایده ها، ایجاد اسناد، بررسی مسائل و موارد دیگر است. از این ابزار می‌توانید در ویندوز ۱۱، ۱۰ یا هر پلتفرم دیگری استفاده کنید.

 نقطه قوت این ابزار این است که ساده است. به منحنی یادگیری قابل توجهی نیاز ندارد، زیرا رابط کاربری آن ساده و شهودی است و ایجاد فضاها، صفحات و اجزاء را آسان تر می‌کند. همچنین می‌توانید چیزها را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید و با آنها همکاری کنید.
این راهنما شما را از طریق مراحل شروع استفاده از Microsoft Loop در ویندوز ۱۱ راهنمایی می‌کند، اما از آنجا که این یک ابزار آنلاین است، می‌توانید از هر پلتفرمی به این دستورالعمل‌‌ها مراجعه کنید.
فرآیند شروع به کار با Loop با دسترسی به ابزار، ایجاد اولین فضای کاری و صفحه و ایجاد مؤلفه ای که می‌توانید آن را با سایر افراد به اشتراک بگذارید، آغاز می‌شود.

با یک حساب مایکروسافت بهMicrosoft Loop دسترسی پیدا کنید
درک این نکته مهم است که Microsoft Loop برنامه ای برای ویندوز ۱۱ ندارد. در عوض باید با استفاده از حساب مایکروسافت (شرکت فناوری آمریکایی) خود به این سرویس دسترسی داشته باشید.
 در دوره پیش نمایش این برنامه می‌توانید بدون هیچ هزینه ای به این سرویس دسترسی داشته باشید. با این حال در حال حاضر، مشخص نیست آیا این برنامه بخشی از پیشنهاد اشتراک مایکروسافت ۳۶۵ خواهد بود یا برای همه با قابلیت‌های محدود بدون اشتراک رایگان در دسترس خواهد بود یا خیر.
پس از ورود به سیستم با اعتبار حساب Microsoft (American multinational technology corporation)، با نماهای مختلف برای فضاهای کاری، مؤلفه‌‌ها و صفحات اخیر و ایده‌های خود روی داشبورد رو به رو می‌شوید که به شما امکان می‌دهد صفحات و مؤلفه‌های جدید ایجاد کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها