۱- گوگل پیکسل ۸ پرو Pixel ۸ Pro یک جهش بزرگ‌تر از طراحی مشابه آن است که شما را باور می‌کند. از پشت شیشه‌ای مات و صفحه‌نمایش لبه‌های مسطح گرفته تا پیشرفت‌های مربوط به دوربین، فضای زیادی برای درخشش این گوشی وجود دارد. اما پیشرفت‌های واقعی در نرم‌افزار یافت می‌شود. گوگل به طور همه جانبه از پیشرفت‌های هوش مصنوعی در برنامه‌های خود استفاده می‌کند و واقعا با این دستگاه شروع به کار کرده است.
کد خبر: ۱۴۲۷۰۶۳
 
۲- Samsung Galaxy S۲۳ Ultra
گلکسی اس ۲۳ اولترا جایگزین نوت است که منتظرش بودید. سخت‌افزار سامسونگ با انحناهای صفحه نمایش این گوشی برای نوشتن و تایپ راحت تر از همیشه است. اما این دوربین‌ها هستند که این گوشی واقعا در آن می‌درخشد، در مرکز یک سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی که می‌تواند در تنظیمات روشن و تاریک به یک اندازه عمل کند. فقط آماده باشید که برای این تجربه ممتاز هزینه کنید.

۳- گوگل پیکسل ۸
گوگل برای دومین سال متوالی اندازه پرچمدار پایه خود را کاهش داد و این برایش بهتر است. Pixel ۸ همه‌ویژگی‌ها را ندارد - سخت‌افزار یا غیره - که در Pixel ۸ Pro می‌بینید اما با احساس راحتی در دست و جیب شما بیش از حد آن را جبران می‌کند  و با یک دوربین اصلی به این خوبی، ممکن است متوجه نبود لنز ۵x هم نشوید.

۴- Samsung Galaxy Z Flip ۵
جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ مفهوم را به سطحی بالاتر می‌برد. در حالی که همه چیزهایی را که در مورد Z Flip ۴ دوست داشتیم حفظ می‌کند، Z Flip ۵ یک صفحه نمایش جلویی گسترده ۳.۴ اینچی با ویجت ها، برنامه‌‌ها و موارد دیگر اضافه می‌کند. این مانند یک ساعت هوشمند است که به جلوی گوشی شما چسبانده شده است. همه اینها، به علاوه شاسی نازک تری که بهتر از همیشه در جیب شما جای می‌گیرد.

۵- گوگل پیکسل ۷a
پیکسل ۷a تقریبا از هر نظر نسبت به نسل قبلی خود بهبود یافته است. از سنسور دوربین بزرگ‌تر گرفته تا شارژ بی‌سیم، نمایشگر ۹۰ هرتزی تا قاب تقویت‌شده، تفاوت بسیار کمی بین این گوشی و پرچم‌دار پیکسل ۷ باقی مانده است. متأسفانه، قیمت آن نیز بالاتر از سال‌های گذشته است و تنها ۱۰۰ دلار کمتر از قیمت گوگل است. 

۶- Moto Razr+ (۲۰۲۳)
Motorola Razr+ تمام چیزی است که ما از یک تاشوی تاشو می‌خواهیم. صفحه‌نمایش جلویی سرگرم‌کننده و کاربردی است، از ارسال ایمیل‌ها گرفته تا کنترل موسیقی و اجرای بازی‌ها. در داخل، یک گوشی هوشمند استاندارد را روی یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۹ اینچی خواهید دید. با قیمت نسبتا مقرون‌به‌صرفه، می‌کنید.

۷- سامسونگ گلکسی زد فولد ۵
Galaxy Z Fold ۵ ممکن است یک ارتقای خسته‌کننده برای هر کسی باشد که قبلا به سبک زندگی تاشو تبدیل شده است اما اگر تازه وارد این باشگاه شده اید، این بهترین گزینه است. Z Fold ۵ با طراحی دقیق و نرم‌افزار عالی برای نمایشگر بزرگ، یکی دیگر از قابلیت‌های تاشوی  عالی سامسونگ است. ما فقط امیدواریم که در سال آینده چیز کمی تازه تر باشد.

۸- وان پلاس ۱۱
OnePlus ۱۱ یک بازگشت به شکل برای این شرکت است. این صفحه نمایش عالی، کیفیت ساخت بهبود یافته در حد وان پلاس۱۰پرو اصلی و شارژ سریع امضا شده این شرکت است. سیستم دوربین آن نیز تاحدی به لطف علم رنگ Hasselblad که برای نسل سوم بازگشته است، بسیار محکم است. حتی نوار لغزنده هشدار نیز بازگشت بزرگ خود را انجام داده است.

۹- OnePlus Nord N۳۰ ۵G
اگرچه این گوشی کاملا جایگزینی برای Nord N۲۰ نیست که ما تصور می‌کردیم، OnePlus Nord N۳۰ ۵G به خودی خود یک تلفن شایسته است. با صفحه نمایش سریع تر، عمر باتری جامد و قیمت مقرون به صرفه، این یک پیشنهاد خوب است؛ اگرچه  کمبود پنل AMOLED در N۲۰ را داریم.

۱۰- Asus ROG Phone ۷ Ultimate

اگر به دنبال بهترین تجربه بازی در اندروید هستید، این همان است. Asus ROG Phone ۷ Ultimate با داشتن تمام توانی که می‌خواهید، نیاز هر گیمر را برای استفاده حداکثری از عناوین مورد علاقه خود، تا دو پورت USB-C، شامل می‌شود. این یک تلفن بزرگ و گران قیمت است - اما برای بسیاری، دقیقا همان چیزی است که دکتر دستور داده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها