فشار بیشتر آلبانیایی ها به تروریست‌ها

اینترنت مقر منافقین در آلبانی قطع شد

۱- برخی افراد بنا به دلایلی مثل حفظ حریم خصوصی، حفاظت از هویت و همچنین جلوگیری از سرقت هویتی، مورد آزار و اذیت قرار گرفتن به صورت آنلاین، حذف تصاویر به دلیل مسائل کاری و ... می‌خواهند حضور خود و ردپای الکترونیکی‌شان را به صورت دائمی از بین ببرند.
کد خبر: ۱۴۲۰۰۵۲
نویسنده ضمیمه کیلیک

ترفندهای پاک‌کردن اطلاعات شخصی در فضای اینترنت

۲- اطلاعات‌تان کجا ذخیره شده است؟
اطلاعات شخصی شما ممکن است در بخش‌های مختلف اینترنت ذخیره شده باشد. مهمترین منابعی که ممکن است اطلاعات شخصی شما در آنها ذخیره شده باشد، عبارتند از:

۳- وبسایت‌ها و برنامه‌های آنلاین: 
وبسایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل‌ها، خدمات ابری، فروشگاه‌های آنلاین و سایر برنامه‌ها و سرویس‌های آنلاین ممکن است اطلاعات شخصی شما را نگهداری کنند.

۴- موتورهای جست‌وجو: 
موتورهای جست‌وجو، مانند گوگل اطلاعاتی که شما به طور عمومی در وب منتشر کرده‌اید را ممکن است به طور دائمی نگهداری کنند.

۵- پایگاه ‌داده‌ها و خدمات ابری:
سرویس‌های ابری و سرویس‌های ذخیره‌سازی آنلاین نیز ممکن است اطلاعات شخصی شما را در پایگاه‌داده‌ها یا سرورهای خود ذخیره کنند.

۶- فایل‌های کش و لاگ:
سیستم‌ها و سرویس‌های مختلف ممکن است لاگ‌ها و فایل‌های کش داشته باشند که حاوی اطلاعات شخصی شما باشند. این فایل‌ها ممکن است به منظور آنالیز و بهبود عملکرد سیستم استفاده شوند.

۷- ابزارهای آمار و تجزیه و تحلیل:
 ابزارهای آمار و تجزیه و تحلیل می‌توانند اطلاعات شما را برای تحقیقات و تحلیل‌های مختلف استفاده کنند.

۸- در ضمن این نکته را هم در نظر داشته باشید که اطلاعات شخصی شما ممکن است در منابع دیگر نیز ذخیره شده باشد و شما از آنها خبر نداشته باشید. به همین دلیل، درک این‌که اطلاعات شخصی شما کجا ذخیره می‌شود، بسیار دشوار است. بنابراین، همیشه مهم است که با دقت اطلاعات خود را در اینترنت به اشتراک بگذارید و سیاست‌ها و شرایط هر سرویس را که استفاده می‌کنید مورد بررسی قرار دهید. برای شروع نام خود را در اینترنت سرچ کنید و ببینید در چه سایت‌هایی نام شما وجود دارد.

ضمیمه کلیک
تیتر خبرها

ترفندهای پاک‌کردن اطلاعات شخصی در فضای اینترنت
پنل جست‌وجوی جدید به نسخه دسکتاپ کروم اضافه شد
چگونه اطلاعات خود را پاک کنیم؟

newsQrCode

نیازمندی ها