فرماندار شهرستان بهار از افزایش ۴۰ درصدی میزان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای امسال این شهرستان به نسبت سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۸۶۹۳

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مجتبی فیض‌اللهی در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بهار، اظهار کرد: اعتبارات شهرستان بهار در سال جاری از منابع استانی، نفت مناطق محروم و توازن، ۷۹ میلیارد تومان بوده که نسبت به اعتبارات سال گذشته ۴۰ درصد رشد داشته است.

وی میزان اعتبارات سال گذشته این شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها و سرمایه‌ای را ۵۶ میلیارد تومان برشمرد و افزود: یکی از شاخص های سنجش موفقیت مدیران، میزان سهم‌بری آنها از اعتبارات و ملاک ارزیابی مدیران استفاده حداکثری از منابع ملی بوده که مدیران باید با کمک ادارات استانی و نماینده مجلس، اعتبارات متمرکز در پایتخت را جذب کنند.

فیض‌اللهی خاطرنشان کرد: اعتبارات براساس خط مشی و جهت گیری ها و براساس دستورالعمل ها و سیاست های بودجه ای توزیع شده است و برای تخصیص اعتبارات در برخی شاخص ها یا منطقه و یا نام دستگاه محدودیت داریم.

️وی با بیان اینکه اعتبارات شهرستان ها نسبت به نیاز بسیار محدود است، گفت: اعتبارات پیشنهادی توسط دستگاه های اجرایی مصوب شد و امیدواریم در طول سال نیز اعتبارات خوبی جذب و بین دستگاه‌های اجرایی توزیع شود.

️فرماندار شهرستان بهار در ادامه بیان کرد: با توجه به محدودیت منابع، تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا، در اولویت اجراست و از همه توان در این رابطه بهره خواهیم گرفت.

️وی با اشاره به اینکه در هفته دولت برخی از پروژه ها به بهره برداری می رسد تا شاهد رونق و توسعه شهرستان باشیم، ادامه داد: تنها منطقه دیم کاران شهرستان بهار جزو مناطق محروم محسوب می شود و دیگر مناطق شهرستان بهار اعتبار محرومیت زدایی نمی گیرند این در حالیست که برخی شهرستان ها مانند کبودراهنگ اعتبار قابل توجهی از محل محرومیت زدایی دارند که از نماینده مردم بهار و کبودراهنگ درخواست تخصیص اعتبار در اختیار نماینده به شهرستان بهار را داریم.

فیض‌اللهی با اشاره به اینکه امسال اعتبارات به صورت پروژه محور و با محوریت قانون درنظر گرفته شده است، گفت: برخی دستگاه‌ها براساس شاخص ها و اعلام برخورداری، از اعتبارات متوازن بهره مند نمی شوند که باید تمهیداتی برای این منظور اندیشیده شود تا دستگاه‌ها تا جای ممکن و براساس شاخص ها، از اعتبارات توازن بهره مند شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها